برگزاری کمیسیون توسعه روابط بین الملل و ورزش کمیته ملی المپیک

برگزاری کمیسیون توسعه روابط بین الملل و ورزش کمیته ملی المپیک
چهارمین نشست کمیسیون توسعه روابط بین الملل در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛  در این نشست ابتدا آئین نامه  کمیسیون بین الملل مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اصلاحات لازم در این خصوص  انجام شد و مقرر گردید در جلسه بعد به تأیید اعضاء برسد. اصلاحات انجام شده پیش از جلسه بعد به اعضاء ارسال خواهد شد.
ارائه سرفصل های کلاسهای آموزشی و کارگاه های بین الملل و ترغیب فدراسیونها جهت حضور موثر و فعال در این دوره ها، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت. همچنین دعوت از برخی صاحبنظران برای جلسه آتی مطرح و مصوب شد؛ برای هماهنگی و تسهیل در امور مقرر گردید جلسات فنی با حضور روساء و مربیان تیم های اعزامی به رویدادهای بین المللی برگزارشود.
همچنین مقرر شد از طریق رئیس کمیسیون به منظور ایجاد ارتباط و توسعه روابط دوستانه با رؤسای کمیته های المپیک کشورهای همسایه و همسو اقدامات لازم صورت پذیرد و استفاده از ظرفیت های ایرانیان مقیم خارج از کشور در حوزه های ورزشی نیز در دستور کار قرار گرفت.
چهارمین نشست کمیسیون توسعه روابط بین الملل با حضور مریم جعفری،  لیلا زکی زاده.، عبدالله سهرابی، دکتر نصرالله سجادی، میلاد ملاجان، فرهاد طلوع کیان، محمد علی منفرد، سید مسعود بزرگزاده، علی محمد فرجی و فرید فتاحیان برگزار شد.
 
۲۱ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.