پاکدل: حضور در جمع ۱۶ تیم برتر کاری بزرگ و درخشان است

پاکدل: حضور در جمع ۱۶ تیم برتر کاری بزرگ و درخشان است

رئیس فدراسیون هندبال کار ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان را کاری بزرگ و درخشان توصیف کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال پس از پیروزی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران برابر بروندی و صعود به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان گفت: حضور در جمع ۱۶ تیم برتر و صعود به مرحله یک هشتم نهایی را تبریک می گویم.

وی افزود: شاید تصور حضور در مرحله یک هشتم با توجه به حضور تیم های سوئد و جزایر فارو که از قدرت های برتر جهان هندبال هستند کمی سخت بود اما با درخشش بازیکنان و همت کادر فنی این اتفاق محقق شد و با ۵ امتیاز مقتدرانه به مرحله بعد صعود کردیم.

پاکدل ادامه داد: قطعا در مرحله یک هشتم کار سختی پیش رو داریم اما امیدوارم با تلاش بازیکنان و دعای خیر مردم بخصوص جامعه هندبال بتوانیم اتفاق های خوبی رقم بزنیم هر چند تا همین جا نیز کار بزرگ و درخشانی صورت گرفته است.

رئیس فدراسیون هندبال اضافه کرد: خوشبختانه هندبال ایران با توجه به برنامه ریزی ها مسیر خود را پیدا کرده و خوشحالیم امروز در جهان هندبال از هندبال ایران با احترام صحبت می شود و این امر هم به دلیل زحمات و تلاش‌های جامعه بزرگ هندبال اعم از هیات هندبال استانی و شهرستان ها، باشگاه های هندبال، کادر فدراسیون و همچنین حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و ایرانسل به عنوان حامی مالی فدراسیون هندبال است. امیدوارم این حمایت ها ادامه داشته باشد.

پاکدل افزود: البته در این بین با توجه به تعدد تیم های ملی هندبال و اعزام های مختلف مشکلاتی هم وجود دارد که امیدوارم با حمایت های مسئولان و همچنین سرپرست وزارت ورزش جناب آقای کیومرث هاشمی این مشکلات نیز برطرف شود.

۱۴ اَمرداد ۱۴۰۲ ۲۳:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.