بازدید دبیرکل کمیته و اعضای هیات اجرایی از اردوی کشتی گیران

بازدید دبیرکل کمیته و اعضای هیات اجرایی از اردوی کشتی گیران
دبیرکل و سرپرست کاروان اعزامی به هانگژو و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با حضور در فدراسیون کشتی از اردوی تیم ملی بازدید و با رئیس فدراسیون، ملی پوشان و کادردر فنی دیدار و کفت و‌گو کردند .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، دکتر سید مناف هاشمی دبیرکل و سرپرست کاروان اعزامی به هانگژو ، دکتر داورزنی ، دکتر نوروزی ، دکتر گودرزی ، دکتر شعبانی بهار و مهرداد علی قارداشی اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ، محسن بیرانوند سرپرست مرکز نظارت و کاظمی مدیر حراست کمیته ملی المپیک در این بازدید حضور داشتند .

سید مناف هاشمی در این بازدید اظهار داشت : به احترام کشتی اعضای هیات اجرایی برای اولین بار به منظور بازدید از اردوی ملی پوشان کشتی در اینجا حضور دارند . تلاش های مسئولین و رییس فدراسیون برکسی پوشیده نیست ، در جلسات هیات اجرایی دغدغه همه ما برطرف کردن مطالبات و مشکلات شما عزیزان بوده و هست و تمام صحبت های شما از جمله بحث اهدا خودرو جای بحث و بررسی و پیگیری دارد . ولی ما در بازیهای آسیایی این تبعیض رو رفع کردیم و نگاه یکسان داریم ، ضمن آنکه تا ۲ ماه آینده صد در صد بودجه فدراسیون کشتی را پرداخت خواهیم کرد و وزارت ورزش هم قطعا رویکرد مشابهی خواهد داشت و در همین راستا پاداش های پای سکو رو از ۵۰۰۰ به ۱۵۰۰۰ دلار رساندیم و مربیان و کادر فنی را هم در نظر گرفتیم. دبیرکل کمیته ملی المپیک ادامه داد؛ آقای کیومرث هاشمی و رییس کمیته ملی المپیک هم قرار هست که بزودی از اردوهای کشتی گیران بازدیدی داشته باشند .

وی افزود : در خصوص کمک های ریالی ما داریم تلاش می کنیم که امتیازاتی را برای مدال آوران بازیهای المپیک داشته باشیم و به همین منظور در حال پیگیری تفاهم نامه هایی با شهرداری و سازمان مسکن و شهرسازی هستیم در بحث مسکن مدال آوران بازیهای المپیک ، تشکیل کمیسیون اقتصادی توانمندی در دستور کار قرار گرفته است که اقدامات بسیار خوبی را برنامه ریزی کرده ایم .

وی گفت:افتخار ما افتخار آفرینی شماست ، تلاش های شما بر هیچکس پوشیده نیست و ما در تلاش برای افزایش بیشتر بودجه هستیم تا بتوانیم توقعات به جای شما را برطرف کنیم. علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی نیز ضمن خیر مقدم به دبیر کل و اعضای هیأت اجرایی با تاکید به اهمیت تامین مالی و پرداخت کل بودجه در همین مقطع زمانی و با اشاره به اهدای حواله خودرو به بازیکنان حاضر در جام جهانی فوتبال گفت: این حق فوتبالیست‌هاست و آنها هم بچه‌های ما هستند. بحث من این است که این موضوع حق بچه‌های ما هم هست. باید بقیه رشته‌ها را هم ببینند اگر این اتفاق در همه رشته‌ها بیفتد و در حد حرف نباشد، اتفاق خوبی است و امیدوارم وقتی شاخص تخصیص بودجه در کمیته ملی المپیک تغییر کرد، بودجه ما هم افزایش یابد.

در این بازدید دبیر فدراسیون ابراهیم مهربان با اشاره به اهمیت حضور در بازیهای آسیا افزود : مدال هایی که ما در بازیهای آسیایی کسب می کنند به رنکینگ کشتی گیران ما کمک می کند . پژمان درستکار نیز ضمن خوشامدگویی اظهار داشت : از زمانیکه اردوهای ما آغاز شد ، با توجه به ترافیک کاری که ملی پوشان تا بازیهای آسیایی دارند نیاز به حمایت بیشتری دارند ، هنوز ملی پوشان پاداش های معوقه خود را نگرفته اند ، مسئولیت ما در برابر مردم و پرچم و سرود مقدس کشورمان بسیار سنگین است و نیازمند حمایت بیشتری هستیم .

در ادامه مهدی گودرزی عضو هیات اجرایی در بخش دیگری از این بازدید به نمایندگی از اعضای هیات اجرایی صحبت هایی در خصوص حمایت از این رشته همیشه افتخار آفرین ارایه و عنوان داشت نگاه کمیته ملی المپیک و هیات اجرایی به همه رشته ها بخصوص رشته مدال آور و همیشه افتخار آفرین کشتی حمایتی است.

۱۱ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.