بازدید نایب رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی ووشو بانوان؛فرهادی‌زاد: به درخشش ووشو ایمان داریم

بازدید نایب رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی ووشو بانوان؛فرهادی‌زاد: به درخشش ووشو ایمان داریم
دکتر مهین فرهادی زادنایب رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در فدراسیون ووشو و دیدار با مسئولان فدراسیون، از اردوی تیم‌های ملی ووشو بانوان بازدید کرد.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو، دکترمهین فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز در محل فدراسیون ووشو حضور یافت و ضمن دیدار با امیر صدیقی رئیس فدراسیون و دیگر مسئولان، از اردوی تیم ملی ووشو بانوان اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو و همچنین اردوی تیم ملی جوانان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در ماکائو بازدید به عمل آورد.
 
فرهادی‌زاد در این دیدارها عنوان کرد: فدراسیون ووشو یک فدراسیون بسیار پرتلاش است و همواره از کادر مدیریتی خوبی برخوردار بوده است؛ به‌طوریکه ما در بدنه مدیریتی کلان ورزش هیچ نگرانی نسبت به این رشته نداریم و به درخشش ووشو ایمان داریم. امروز هم گفتیم که از فدراسیون و اردوها بازدید داشته باشیم و البته این بازدیدها از رشته‌های مختلف به صورت دوره‌ای است.
وی ادامه داد:دنبال فرصتی بودم تا ضمن بازدید از اردوی ووشو کاران با کادر فنی و بانوان ملی پوش از نزدیک صحبت کنم ما در کمیته المپیک حامی تیم‌های ملی هستیم و از فدراسیون ووشو حمایت می‌کنیم. امیدواریم ووشو مثل همیشه در کاروان اعزامی ایران، با مدال‌آوری‌هایش پرچمداری کند و باعث شادی دل مردم شود.
در این دیدار امیرصدیقی رئیس فدراسیون توضیحانی از نحوه تمرینات و آماده‌سازی ارائه داد.
زهرا ناطقی نایب رئیس بانوان فدراسیون، راضیه طهماسبی سرمربی تیم ملی ساندای بانوان، محبوبه کریمی سرمربی تالو، سمانه پناهنده سرپرست اردوی تیم ملی و مهدی رسولی رئیس کمیته نوآوری فدراسیون ووشو نیز در نشست مشترک با نایب رئیس کمیته المپیک حضور داشتند.
۱۱ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.