در آستانه بازیهای آسیایی صورت گرفت ؛بازدید سرزده دبیرکل کمیته ملی المپیک از خوابگاههای آزادی و نصرت

در آستانه بازیهای آسیایی صورت گرفت ؛بازدید سرزده دبیرکل کمیته ملی المپیک از خوابگاههای آزادی و نصرت
سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ایران در بازیهای آسیایی صبح امروز از خوابگاههای آزادی و نصرت به صورت سرزده بازدید کرد .
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، دکتر سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ایران در بازیهای آسیایی هانگژو 2022 به همراه محسن بیرانوند سرپرست مرکز نظارت بر تیمهای ملی و دکتر نوروزی عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی صبح امروز با حضور در خوابگاهای ازادی و نصرت  به صورت سرزده از این خوابگاهها بازدید کردند . 
در این بازدید دکتر هاشمی ضمن بررسی وضعیت خوابگاهها، با مسئولین ، ورزشکاران و کادر فنی حاضر در این دو خوابگاه صحبت و مشکلات را بررسی نمودند. 
سرپرست کاروان ایران در بازیهای آسیایی در این بازدید  با اشاره به اهمیت اسکان بی دغدغه و شرایط ایده آل ورزشکاران برای حضوری موفق در این رویداد اظهار داشت : رفع مشکلات اولیه ورزشکاران در خوابگاهها قطعا در اولویت ، برطرف خواهد شد . 
دکتر هاشمی در ادامه این بازید افزود : در حال حاضر مالکیت و مسئولیت هر دو خوابگاه با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان می باشد وما بهره بردار می باشیم که در صورت واگذاری هر دو مجموعه به کمیته ملی المپیک این امکان میسر خواهد بود تا دربحث توسعه ای ، پیگیری مسایل عمرانی و افزایش زیرساختها ، فعالیت های موثری صورت گیرد که به همین منظور نشستی با مسئولین شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش در دستور کار قرار گرفته است. 
بازدید
لازم به توضیح است بازیهای آسیایی هانگژو هفته اول مهرماه به میزبانی کشور چین در شهر هانگژو برگزار می گردد که به همین منظور ورزشکاران رشته های بوکس ، کاراته و کوراش در حال حاضر در خوابگاه نصرت اقامت دارند و ورزشکاران رشته های قایقرانی ، ووشو و شنا نیز در خوابگاه آزادی مستقر هستند .  
 
۹ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.