برگزاری نشست کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک

برگزاری نشست کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک
هفتمین نشست دور جدید کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک در محل کمیته با حضور اعضاء برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در ابتدای نشست دکتر فرهادی زاد، رئیس کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک، پس از خیر مقدم توجه اعضاء را به اهمیت پروژه « تاریخ شفاهی ورزش ایران» جلب کرد و در ادامه کلیپی از فعالیت های دپارتمان تاریخ شفاهی ورزش ایران طی یک دوره 4ساله پخش شد .
در ادامه سارا مهرین پور، کارشناس دپارتمان تاریخ شفاهی ورزش ایران ، به ارائه توضیحاتی درباره این پروژه و فعالیت های انجام شده پرداخت و سپس به طور ویژه در خصوص پروژه « تاریخ شفاهی تحولات ورزش زنان در ایران» و پخش کلیپی از این پروژه توضیحات لازم درباره اطلاعات موجود و نوع همکاری دپارتمان با کمیسیون زنان و ورزش ارائه کرد و در نهایت اعضاء به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در دستور جلسه دوم به « بررسی شاخص های نهایی بمنظور انتخاب پیشکسوتان ورزش زنان برای حضور در مراسم تجلیل » پرداخته شد و پس از ارائه نظرات اعضا، در نهایت 4 شاخص عملکرد برجسته در ورزش، استعداد ، تلاش و تمرینات بسیار، موفقیت های قابل توجه و  جلب  توجه به ورزش در جامعه بعلاوه شاخص سن افراد انتخاب و مقرر شد کمیته ملی المپیک  طی مکاتبه ای با فدراسیون ها و همکاری با کمیته پیشکسوتان شاخص های مورد نظر را بررسی مجدد و در انتخاب پیشکسوتان فدراسیون ها اقدام کند.
دستور جلسه سوم نیز به اخبار و تبادل اطلاعات اختصاص داشت . دکتر فرهادی زاد گزارشی در خصوص شاخص های انتخابی ورزشکاران در بازیهای آسیایی هانگژو ارائه کرد و دکتر عرب عامری نیز به گزارش کوتاهی از اعزام دانشجویان به بازیهای یونیورسیاد پرداخت.
در این نشست دکتر مهین  فرهادی زاد، دکتر الهه عرب عامری، دکتر فریده شجاعی، دکتر مرجان میرزایی، مریم وطن دوست، الهه احمدی، مریم بخشی، دکتر معصومه شهباری، ناهید ایروانی ، مریم فریدار انسیه ورزنده،  و دکتر حسین اکبری یزدی حضور داشتند.
 
۲۸ تیر ۱۴۰۲ ۰۹:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.