برگزاری نشست کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی کمیته ملی المپیک

برگزاری نشست کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی کمیته ملی المپیک
پنجمین نشست کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی کمیته ملی المپیک در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در ابتدای این نشست دکتر پاسوار رئیس کمیسیون ، ضمن عرض خیر مقدم  به اعضا ، به معرفی دو نفر از اعضای جدید کمیسیون پرداخت و احکام محمود شیعی و کورش جدی ثانی را به آنان اهداء کرد.
دستور جلسه پنجمین نشست این کمیسیون در خصوص ساختار کمیته ملی المپیک بود که در این راستا محمد رضا اویسی مدیر امور اداری کمیته گزارشی در این زمینه ارائه نمود واعضای جلسه به بحث وتبادل نظر در زمینه ساختار و چارت کمیته ملی المپیک پرداختند. 
در ادامه نشست، لزوم توجه به مباحث آموزشی نیروی متخصص کمیته، بالا رفتن کارایی و اثربخشی لازم و ضرورت توجه به ترویج منشور المپیک وارزشهای مورد نظر با توجه به ساختار فعلی مورد تاکید اعضای کمیسیون قرار گرفت.
 
همچنین نقش ساختار کمیته در مسیر رشد و توسعه ورزش قهرمانی توسط فدراسیونها مورد بحث قرار گرفت  و  همه اعضای کمیسیون موافقت خود را جهت اصلاح ساختار کمیته بصورت طرح پیشنهادی برای ارائه به  رئیس کمیته  و هیات اجرایی اعلام و تاکید کردند که  لازم است برخی از ماموریت های کمیته و ساختار آن مورد بازبینی و بازنگری قرارگیرد و با تحلیل محتوای مفاهیم المپیک و استفاده از خبرگان مربوطه به این اصلاحات کمک گردد.  
 
استاندارد سازی شغل و پست های موجود در ساختار کمیته ملی المپیک و  تاکید بر تدوین برنامه راهبردی کمیته در راستای اصلاح ساختار از سایر موضوعات این جلسه بود.
 
در پایان مقرر گردید اعضای کمیسیون نظرات پیشنهادی خودرا در خصوص اصلاح ساختار به دبیرخانه کمیسیون ارائه نمایند.
 
در این نشست  محمد حسن پاسوار رئیس کمیسیون، به همراه محمد رضا داورزنی ، مهرزاد حمیدی ، علی رغبتی ، حسین اجاقی ، مهدی میرحسینی، سید عبدی افتخاری، مرتضی کوهی دهکردی ( دبیر کمیسیون ) ، علی دستباز، مهدی مرتضوی ، مهدی منوری ، محمود شیعی ، کورش جدی ثانی ، محمد رضا اویسی و فرهاد طلوع کیان حضور داشتند.
 
۲۷ تیر ۱۴۰۲ ۱۳:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبكه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.