برگزاری چهارمین نشست کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی کمیته ملی المپیک

برگزاری چهارمین نشست کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی کمیته ملی المپیک
چهارمین نشست کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.
به  گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک در ابتدای نشست سه مدل برنامه ریزی راهبردی شامل مدل توصیفی، مدل نظری و مدل عملی مورد بررسی قرار گرفت  و در نهایت مدل عملی برنامه ریزی راهبردی با عنوان استراتژی در عمل به عنوان یکی از کارآمدترین روش های برنامه ریزی استراتژیک مورد توجه اعضای کمیسیون قرار گرفت.
 بخش دوم جلسه به ارائه گزارش چند مدل کارآمد در زمینه توسعه ورزش قهرمانی در کشورهای کانادا، آفریقای جنوبی، استرالیا و آمریکا اختصاص داشت که اعضاء به بحث و بررسی در این خصوص پرداختند.
در پایان این جلسه زمان معرفی مدل استراتژی در عمل به جامعه مدیریت ورزشی کشور مشخص و مقرر شد اعضای کمیسیون نظرات خود را پیرامون امکان سنجی و نحوه بهره برداری از این مدل، برای تدوین سند راهبردی کمیته ملی المپیک ظرف یک هفته اعلام نمایند.
همچنین مصوب شد تدوین الگوی ورزش قهرمانی توسط اعضای داوطلب کمیسیون جهت ارائه به مراجع تصمیم گیرنده در کمیته ملی المپیک قرار گیرد و  اعضای  کمیسیون آمادگی خود را برای مشارکت در این برنامه اعلام کنند .
در این نشست محمدحسن پاسوار رئیس کمیسیون، مهدی میرحسینی، مهدی مرتضوی، عبدی افتخاری، علی رغبتی، مرتضی کوهی، علی دستباز، رضا صابونچی، کاظمی،  مهرزادحمیدی حضور داشتند.
۱۰ تیر ۱۴۰۲ ۰۹:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.