مرحله اول لیگ برتر آبهای آرام-دریاچه آزادی؛مسابقات دونفره ۲۰۰ متر برگزار شد

مرحله اول لیگ برتر آبهای آرام-دریاچه آزادی؛مسابقات دونفره ۲۰۰ متر برگزار شد
در ادامه مرحله اول لیگ برتر آبهای آرام بانوان و آقایان مسابقات برترین‌های مسابقات دونفره ۲۰۰ متر در دریاچه آزادی مشخص شدند.
 
به گزارش روابط‌عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، دریاچه آزادی تهران امروز سه‌شنبه ۱۶ اسفند میزبان لیگ برتر قایقرانی آبهای آرام بانوان و آقایان است.
قایقرانان آبهای آرام در مواد کایاک و کانو کانادایی یکنفره، دونفره، چهارنفره و امدادی در مسافت ۵۰۰، ۲۰۰ و ماراتن رقابت می‌کنند.
پارس جنوبی، میداف، بحر و بر گستر، نوین تهران و فولاد هرمزگان در بخش بانوان و ملوان نداجا، نوین تهران، میداف، عقاب و قایقرانان در بخش آقایان لیگ برتر آبهای آرام این دوره حضور دارند.
در ادامه مسابقات، رقابت‌های دونفره مسافت ۲۰۰ متر برگزار و چهره نفرات برتر مشخص شد.
در کایاک دونفره ۲۰۰ متر آقایان پوریا شریفی و پیمان قویدل از قایقرانان با زمان ۳۵.۸۴ ثانیه اول، سپهر ساعتچی و عباس حسینی از میداف با زمان ۳۶.۳۳ ثانیه دوم و امیر آقامیرزایی و احمدرضا طالبیان از ملوان نداجا با زمان ۳۶.۹۰ ثانیه سوم شدند.
در کانوی دونفره ۲۰۰ متر آقایان عرفان زنده‌پی و کیا اسکندانی با زمان ۴۱.۰۶ ثانیه مقام اول، محمد عباسی و سینا حسینی از قایقرانان با زمان ۴۴.۵۸ ثانیه مقام دوم و ارشیا عبدالهی و آریا قنبرزاده از نوین تهران با زمان ۴۶.۷۰ ثانیه مقام سوم را به دست آوردند.
در کایاک دونفره ۲۰۰ متر بانوان الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور از بحر و بر گستر با زمان ۴۲.۹۳ ثانیه اول، کیانا کمال‌زاده و سما یاسمی از فولاد هرمزگان با زمان ۴۵.۳۲ ثانیه دوم و ارشین رضانژاد و یاس شافعی از پارس جنوبی با زمان ۴۶.۷۰ ثانیه سوم شدند.
در کانوی دونفره ۲۰۰ متر بانوان هیوا افضلی و نادیا تالانک از فولاد هرمزگان با زمان ۵۱.۹۵ ثانیه، هدیه خیرآبادی و مائده شورگشتی از بحر و بر گستر با زمان ۵۳.۱۲ ثانیه و مهناز صادقی فرشیان و زهرا اصلانی از نوین تهران با زمان ۵۶.۶۰ ثانیه اول تا سوم شدند.
این مسابقات با برگزاری چهارنفره و ۴ در ۲۰۰ متر امدادی در دریاچه آزادی در جریان است.
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ۱۳:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.