برگزاری نشست شورای پژوهش و نشر با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک

برگزاری نشست شورای پژوهش و نشر با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک
دومین نشست شورای پژوهش و نشر در دوره ریاست جدید کمیته ملی المپیک با حضور دکتر سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و اعضاء در محل کمیته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، این نشست با حضوردکتر سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته و رئیس شورای پژوهش و نشر ، دکتر سید نصرالله سجادی، دکتر رضا قراخانلو، دکتر عباس گائینی، دکتر فریبا محمدی اعضاء و دکتر ناهید کریمی دبیر شورای پژوهش و نشر و همچنین نمایندگان دو پژوهش مصوب شورا برگزار شد.

در این نشست پژوهشگران دو طرح پژوهشی با عناوین  "تدوین الگوی مدیریت حفاظت از ورزشکاران ملی" و  "شناسایی عوامل خطر و بررسی ارتباط آنها با آسیب های ورزشی و ورزشکاران رشته های المپیکی و بازی های آسیایی" که در دوره قبل مصوب شده بود و همچنان نیز در حال اجراست ، گزارش هایی از روند پژوهش را ارائه کردند.

در ادامه حاضران نقطه نظرات خود را مطرح کردند و مقرر شد تا پژوهشگران بر اساس پیشنهادات  مطرح شده اصلاحات لازم را اجرا کنند.

همچنین مقرر شد پژوهش دکتر هوانلو تا بازی های آسیایی هانگژو برای ورزشکاران منتخب ادامه داشته باشد و نتایج در اختیار فدراسیون های اعزامی قرار گیرد و پژوهش دکتر راسخ با تمرکز بیشتر روی شاخص ها و قوانین ملی با الگوی اجرایی برای کشور ارائه کنند.

 

با توجه به تعدد موارد دستور جلسه این نشست شورای پژوهش و نشر، تنها دو بند از دستور مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد طی ماه های آتی هر سه شنبه نشست شورا برگزار شود.

 
۳ اسفند ۱۴۰۱ ۱۴:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.