دومین نشست مدیریت و رهبری در ورزش زنان( جانشین پروری) برگزار شد

دومین نشست مدیریت و رهبری در ورزش زنان( جانشین پروری) برگزار شد
دومین نشست دوره آموزشی مدیریت و رهبری در ورزش زنان ( جانشین پروری ) با حضور مدعوین برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ دومین نشست از سلسه نشست های دوره آموزشی مدیریت و رهبری در ورزش زنان (جانشین پروری )به همت کمیسیون زنان و ورزش و با همکاری واحد المپیک سولیداریتی  صبح دیروز یکشنبه با حضور اساتید و شرکت کنندگان در محل سالن همایش آکادمی ملی المپیک  برگزار شد. 
درابتدای  این نشست دکتر فرهادی زاد نائب رئیس و  رئیس کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک ، نقش و الگووی مدیران ، مسئولین ، مربیان و سرپرستان تیم های ورزشی زنان را مورد بررسی قرار داد ، سپس با اشاره به نقش موثر سرپرستان و مربیان تیم های ورزشی در تعلیم و تربیت ورزشکاران برحضور سرپرستان تمام وقت برای تیم های ورزشی تاکید نمود. 
در ادامه این دوره دکتر محمد کاظمی استاد دانشکده کار افرینی دانشگاه تهران با موضوع خلاقیت و نوآوری و در نهایت مار آفرینی به طرح مباحثی در این بخش پرداختند و با ارائه نمونه های کار آفرین در بخش ورزش کشور ، به اهمیت خلاقیت در دوران کودکی اشاره داشتند و در پایان کلاس با ارائه پرسشنامه خلاقیت و پاسخگویی شرکت کنندگان ، افرد حاضر در کلاس را با میزان خلاقیت و تلاش هر یک برای حضور در صحنه های کار آفرینی اشنا نمودند . 
 
در این دوره آموزشی ، مسئولین ورزش زنان ، نواب رئیسان فدراسیونهای ورزشی ، ورزشکاران ، پیشکسوتان تیم های ورزشی و نمایندگان ارگانهای مختلف ورزشی حضور داشتند . 
گفتنی است دوره آموزشی مدیریت و رهبری در ورزش زنان (جانشین پروری) از تاریخ 27 اذرماه آغاز شده و تا فرودین 1402 ادامه خواهد داشت . 
 

۲۶ دی ۱۴۰۱ ۱۶:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.