دیدار دبیرکل ، خزانه دار و سرپرستان کاروان های ورزشی با مسئولان سازمان برنامه و بودجه

دیدار دبیرکل ، خزانه دار و سرپرستان کاروان های ورزشی با مسئولان سازمان برنامه و بودجه
دبیرکل ، خزانه دار و سرپرستان کاروان های ورزشی کشورمان صبح امروز با حضور در سازمان برنامه و بودجه با مسئولان و کارشناسان این سازمان دیدار و گفت و گو کردند .

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، در این دیدار کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک ، احمد بابایی خزانه دار ، اصغر رحیمی مشاور رییس و سرپرست کاروان ایران  در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی قونیه ،پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و سرپرست کاروان ایران در بازیهای آسیایی هانگژو ، رجایی نیا رییس امور فرهنگی سازمان برنامه و بودجه و جمعی از مسئولان و‌کارشناسان این سازمان حضور داشتند . 

در این نشست ، دکتر سعیدی دییرکل کمیته ملی المپیک ضمن تشکر از مدیران و مسئولان سازمان برنامه و بودجه در برگزاری این دیدار و حمایت های همیشگی سازمان برنامه و بودجه در تخصیص اعتبار و همکاری حداکثری با کمیته ملی  المپیک، موفقیت های قهرمانان کشورمان را نتیجه حمایت های این سازمان برشمرد . 

در ادامه حاج آقا رجایی نیا ، رییس اموز فرهنگ ، ورزش ، جوانان و گردشگری سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر ورزش قهرمانی که سهم بسزایی در ورزش همگانی و توجه مردم به ورزش عمومی دارد و می تواند زمینه ساز سلامت و نشاط در جامعه باشد اظهار داشت : توجه ویژه به مقوله آموزش در دستور کار کمیته ملی المپیک قرار گرفته و مجموعه وسیعی از مقالات و کتابهای ورزشی با نگاه به ورزش روز دنیا و تاکید برعملیانی بودن دانش ورزشی تهیه و منتشر شده است . 

رجایی نیا با اشاره به اینکه قهرمانان می توانند الگویی شایسته برای نسل جوان کشور باشند ادامه داد: ورزشکاران در گفتار ، رفتار ، منش ورزشکاران و قهرمانان به حضرت علی علیه السلام تاسی کرده و الگو قرار می دهند . 

وی  با تاکید مجدد بر اهمیت بعد فرهنگی در ورزش این موضوع را از اولویت های کمیته ملی المپیک برشمارد و اظهار داشت ، تاثیرات فرهنگی و اجتماعی ورزش بسیار قابل توجه است . 

رجایی نیا   تاثیر ورزش قهرمانی بر هویت ملی و توجه جوانان و حتی گردشگری ورزشیر را  بسیار قابل تامل دانست و اضافه کرد ،  اراده و توان جوانان ایرانی ، همت و پشتکار نسل جوان کشور را ستودنی است و برای رسیدن به قله های موفقیت نیازمند برنامه ریزی حرفه ای هستیم تا برای موفقیت نیازمند شانس و تصادف نباشیم چراکه قهرمانی در هر عرصه ای حاصل سالها برنامه ریزی است . 

رییس امور فرهنگ ، ورزش ، جوانان و گردشگری سازمان برنامه و بودجه کل کشور ورزش را زمینه ساز مهم ارتباط اجتماعی در بین افراد جامعه برشمارد و افزود : در این مسیر بدون تردید استعدادهای بسیاری در کشور وجود دارد که با رعایت اصل عدالت در ورزش و برنامه ریزی در حوزه قهرمانی می توانیم استعدادها را بنحوی مطلوب سازماندهی کنیم . 

رجایی نیا ادامه داد: ورزش می تواند موجب رشد جامعه در همه زمینه ها و اشتغال در کشور باشد ، به عنوان مثال در امر باشگاه داری می توانیم با بهره مندی از این ظرفیت بدون اتکا به بودجه دولتی ، شغل ایجاد کرد .

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۲:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.