رییس انجمن "برای تونیک" کشور خبر داد: تربیت 324 مربی و 25 داور در سال

رییس انجمن "برای تونیک" کشور خبر داد: تربیت 324 مربی و 25 داور در سال

رییس انجمن "برای تونیک" کشور گفت: برای گسترش و تعمیم "برای تونیک" در کشور توسعه آموزش را هدفمند کرده ایم و خوشبختانه با استقبال استانهای مختلف مواجه شده ایم.
به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی، خانم "یاسمن مویدی" با بیان این مطلب اظهار داشت: سال گذشته 14 دوره مجازی مربیگری در 12 استان کشور و دو منطقه آزاد اروند و کیش و همچنین 2 کلاس داوری مجازی در تهران و همدان برگزار کردیم و در مجموع 324 مربی و 25 داور تربیت کردیم که این یک رکورد است و به واقع در بحث آموزش و جذب نیروی انسانی پیشرو بوده ایم.
وی افزود: همچنین برای معرفی برای تونیک در کشور تعداد زیادی کلاس آموزشی رایگان برگزار کردیم و قطعا برای پیشرفت این رشته ایرانی در سال 1401 هم با حمایت فدراسیون انجمنهای ورزشی، مسیر برگزاری دوره های مربیگری و داوری را ادامه خواهیم داد و هر استان باید حداقل یک دوره آموزشی را برگزار کند، در حال حاضر تمامی استانهای کشور دارای کمیته برای تونیک هستند و همچنین مناطق آزاد اروند، انزلی، کیش و ماکو را هم راه اندازی کرده ایم.
خانم مویدی برگزاری مسابقات را راه جذب مخاطب و شناسایی استعدادها خواند و تصریح کرد: سال گذشته مسابقات همگانی سراسری ده فجر با پیام "نیک فجر" و یک دوره رقابت هم بمناسبت یادبود سردار شهید سلیمانی با پیام "پهلوان میدان" بصورت مجازی برگزار کردیم که مشارکت استانها در این دو رویداد بسیار حائز اهمیت بود.
رییس انجمن برای تونیک کشور اذعان داشت: در سالجاری در نظر داریم اولین دوره مسابقات لیگ سراسری آقایان و بانوان، مسابقات قهرمانی کشور در دو بخش مردان و زنان و همچنین رقابتهای کشوری پارابرای تونیک را بصورت حضوری برگزار کنیم.
خانم مویدی از فعالیتهای بین المللی برای تونیک خبر داد و تاکید کرد:چون دبیرخانه فدراسیون بین المللی (Fib) با مرکزیت ایران فعالیت می کند با هماهنگی فدراسیون انجمنهای ورزشی و کمیته ملی المپیک در نظر داریم مروادات و رویدادهای بین المللی برگزار کنیم و می خواهیم با برای تونیک به عنوان یک ورزش ایرانی عاملی باشیم برای صلح و دوستی و تعامل ملل مختلف.
وی با تاکید بر هدف گذاری برای اشاعه ورزش ایرانی برای تونیک در ایران اظهار داشت: برای تونیک علاوه بر ماهیت ورزشی در بحث کارآفرینی هم نقش موثر داشته و در راستای شعار سال 1401 مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی میتواند مسیری را برای درامدزایی ورزشکاران و مربیان فعال در این رشته تعیین کند.
رییس انجمن برای تونیک کشور افزود:طبق مصوبه کمیسیون ماده 5 وزارت ورزش و جوانان علاقه مندان به این رشته ایرانی می توانند باشگاه برای تونیک تاسیس و راه اندازی کنند و با استفاده از دانش مربیان این رشته نسبت به جذب مخاطب و علاقه مندان اقدام نمایند و از همه مهمتر در بحث کارآفرینی هم برنامه ریزی نمایند.

۲۸ فروردین ۱۴۰۱ ۱۵:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.