بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان
دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با هیئت همراه صبح امروز (دوشنبه 22فروردین) از اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه دکتر نصرالله سجادی مشاور رئیس، پیمان فخری سرپرت کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی هانگژو  امروز با حضور در فدراسیون بسکتبال از تمرینات و آماده سازی تیم ملی نوجوانان بازدید و با جواد داوری رئیس این فدراسیون دیدار و گفتگو کردند.

دکتر صالحی امیری در این بازدید و در جمع ملی‌پوشان بسکتبال اظهار داشت: خوشحالیم در آینده نزدیک خبرهای خوشی را از شما بشنویم. برای شما آرزوی موفقیت دارم و با انگیزه شما و کادر فنی و با مدیریت آقای داوری به طور حتم موفق خواهید شد.

وی ادامه داد: به طور حتم حضور نسل جدید در رشته های ورزشی بخصوص بسکتبال خلاقیت و جوشش جدیدی به همراه دارد.

دکتر صالحی امیری افزود: رئیس فدراسیون از قهرمانان این رشته و کاربلد است و در این مدت رضایت همه را جلب کرده است. در جلساتی که داریم سعی می‌کنیم حداکثر حمایت را از فدراسیون داشته باشیم.

 

بازدید دکترصالحی امیری از اردوی بسکتبال
رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: والیبال و بسکتبال به قدری جذاب است که حتی می‌تواند از فوتبال جلو بزند، باور دارم در آینده نزدیک تمایل مردم به سمت رشته‌هایی مثل والیبال، بسکتبال و هندبال خواهد رفت و این رشته به دغدغه مردم تبدیل خواهد شد.
دکترصالحی امیری در پایان افزود:  باید قدردان زحمات گذشتگان در این رشته باشیم‌، تیم جدید با انگیزه و مصمم است و امیدوارم بسکتبال را به قله‌ای که مد نظر داریم برساند.

 در بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان، جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: دکتر صالحی امیری در سالهای اخیر پشتیبان بسکتبال بودند و امیدوارم این حمایتها ادامه دار باشد.
وی ادامه داد: در حال حاضر تیم برای کسب سهمیه مسابقات جهانی آماده می‌شود و سعی می کنیم روی این افراد سرمایه گذاری کنیم و تلاش می کنیم امکانات بهتر و آنچه لایق بازیکنان است را برای آنان فراهم کنیم.

۲۲ فروردین ۱۴۰۱ ۱۲:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.