موسوی بر سکوی نایب قهرمانی آسیا ایستاد / پایان کار نمایندگان بوکس ایران با یک نقره و سه برنز

موسوی بر سکوی نایب قهرمانی آسیا ایستاد / پایان کار نمایندگان بوکس ایران با یک نقره و سه برنز
 
 
 
رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا امروز با برگزاری دیدارهای نهایی بخش نوجوانان پیگیری شد و علیرضا موسوی بر سکوی نایب قهرمانی وزن 66 کیلوگرم آسیا ایستاد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بوکس، دوازدهمین روز رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، از ظهر امروز(یکشنبه – 22 اسفندماه) با برگزاری دیدارهای نهایی بخش نوجوانان آغاز شد و علیرضا موسوی نماینده کشورمان به مدال نقره رسید.
امروز و در دیدار نهایی وزن 66 کیلوگرم، علیرضا موسوی به مصاف " سانزار علی ‌بیگ‌علیف " از قزاقستان رفت و با شکست مقابل حریف قدرتمند خود به مدال ارزشمند نقره آسیا دست یافت.
موسوی برای حضور در دیدار نهایی ابتدا مقابل " فوتنات آیامرام" از تایلند به برتری رسید و در ادامه از سد " مالک جدلله" از اردن گذشت.
ملی‌پوشان کشورمان با 7 بوکسور در بخش نوجوانان و 6 مشت‌زن در بخش جوانان در این رقابت‌ها حضور داشتند و پیش از این نیز سیدعلی اکیر میراحمدی در بخش نوجوانان و نیما بیگی و ابوالفضل دانا در بخش جوانان موفق به کسب مدال برنز شده بودند.
هدایت تیم ملی نوجوانان و جوانان ایران در این رقابت‌ها برعهده رضا مهدی‌پور به عنوان سرمربی و مرتضی سپهوندی، مهدی طلوتی و محمد مهدی‌پور به عنوان مربی بود. سرپرستی تیم کشورمان را نیز مهدی شفیعی عهده‌دار بود.
 
رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از روز چهارشنبه – 11 اسفندماه در اردن آغاز شد و فردا با برگزاری مسابقات نهایی بخش جوانان به صورت رسمی به پایان خواهد رسید
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ۲۱:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.