باکسب مقام پنجمی دختران ایران و عنوان ششمی پسران در قزاقستان؛بهترین عناوین ایران در مسابقات تنیس قهرمانی زیر ۱۲ سال ایران به ارمغان آمد

باکسب مقام پنجمی دختران ایران و عنوان ششمی پسران در قزاقستان؛بهترین عناوین ایران در مسابقات تنیس  قهرمانی زیر ۱۲ سال ایران به ارمغان آمد
 
تیم ملی دختران تنیس ایران عنوان پنجمی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۲ سال قهرمانی آسیا در قزاقستان را بدست آورد و پسران ایران به عنوان ششمی دست یافتند که این دو عنوان بهترین مقام های تنیس کشورمان در رقابت های این رده سنی در قاره کهن محسوب می شود .
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس ؛ تیم ملی تنیس دختران ایران در دیدار با لبنان برای کسب عنوان پنجم ، با پیروزی فردخت علیمی و صبا خیر منش در مصاف با حریفان لبنانی ، مقام پنجم رقابت های قهرمانی آسیا را بدست آوردند .
 
در دیدار بخش انفرادی دختران فردخت علیمی با نتیجه ۲ بر یک مقابل حریف خود به برتری رسید و در دومین مسابقه بخش انفرادی ، صبا خیرمنش با نتیجه (۱-۶ و ۱-۶ ) نماینده لبنان را از پیش رو برداشت . 
 
در بخش دو نفره نیز تیم ایران با ترکیب صبا خیرمنش و‌غزل رضا زاده با نتیجه ۲ بر صفر لبنان را شکست داد تا این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به سود ایران به پایان برسد.
 
تیم ملی دختران ایران در رقابت های غرب آسیا نیز موفق به شکست لبنان شده بود .
 
دیدار تیم های ملی پسران ایران و تایلند هم با برتری سه بر صفر تایلند همراه شد و ایران عنوان ششمی را بدست آورد .
 
در نخستین دیدار بخش انفرادی ایریک عابدین زاده با نتیجه  (۲-۶ و ۱-۶ ) مقابل حریف خود شکست خورد و‌ در دومین دیدار کیارش صادقی با نتیجه ۶-۷ و ۳-۶) مغلوب دیگر نماینده تایلند شد.
 
عنوان پنجمی تیم ملی تنیس دختران و مقام ششمی پسران در رقابت‌های قهرمانی آسیا ، بهترین عنوان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا محسوب می شود.
 
تیم های ملی پسران و دختران تنیس ایران به همراه کادر فنی ، سرپرستی و مدیریتی شب گذشته با حضور در  سفارت ایران با سفیر کشورمان در قراقستان دیدار و گفتگو کردند .
 
در این دیدار سفیر ایران در قراقستان ، از ملی پوشان تجلیل کرد .
۵ آذر ۱۴۰۰ ۱۸:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.