المپیک توکیو 2020 ؛ سفیر ایران در ژاپن : خرسندم که میزبان برپایی نمایشگاه "ایران زیبا " هستم

المپیک توکیو 2020 ؛ سفیر ایران در ژاپن : خرسندم که میزبان برپایی نمایشگاه "ایران زیبا " هستم
رحمانی فضلی سفیر ایران در ژاپن از میزبانی سفارت ایران در برپایی نمایشگاه "ایران زیبا" ابراز خرسندی کرد .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ مرتضی رحمانی موحد سفیر کشورمان در آیین گشایش نمایشگاه ایران زیبا که در محل سفارت ایران با حضور مقامات ارشد ورزش ٢ کشور در حال برگزاری است؛ گفت:  خرسندم که به عنوان نماینده کشورم امروز میزبان همه شما عزیزان در آیین افتتاحیه نمایشگاه ایران زیبا هستم .
وی افزود: این نمایشگاه جلوه ای کوچک از عظمت تاریخی و فرهنگی ایران اسلامی در بستر تاریخ و تمدن بشری است که دو ملت ایران و ژاپن سهم بزرگی در حفظ و نگهداری ان در طول بیش از هزار سال تعاملات مردمی داشته اند.
سفیر ایران می گوید: امروز شاهد برگزاری المپیک توکیو در شرایط سخت ناشی از شیوع ویروس کرونا در ژاپن هستیم و تعهد و وظیفه شنایی میزبان در برگزاری این مهم با توجه به شرایط خاص قدردانی می کنم 
وی افزود: روابط تاریخی و دوستانه دو ملت  ایران و ژاپن وظایف و تعهد و مسیولیت شناسی  دولت و ملت ژاپن تقدیر می کنم و ارزوی موفقیت کامل المپیک را دارم. 
رحمانی موحد افزود: روابط تاریخی و دوستانه دو ملت  وظایف و تعهدات سنگینی برای تحکیم مناسبات دو کشور بر روی دوش ما قرار داده است و امیدواریم این نمایشگاه فصل جدیدی از شکوفایی و پیشرفت میان دو ملت و دولت را فراهم سازد.
۴ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.