شمشیر باز المپین: برای مدال در المپیک توکیو شمشیر خواهیم زد

شمشیر باز المپین: برای مدال در المپیک توکیو شمشیر خواهیم زد
محمد فتوحی با اشاره به حضور حریفان قدرتمند و آماده در المپیک توکیو گفت: با تمام توان و برای کسب مدال و خوشحال کردن مردم به المپیک توکیو 2020 خواهیم رفت.

محمد فتوحی  شمشیرباز المپیکی کشورمان به روابط عمومی کمیته ملی المپیک گفت:  بعد از تعطیلی هایی که بدلیل شیوع کرونا بود جزو اولین تیم هایی بودیم که اردوهای خود را شروع کردیم چرا که می دانستیم تیمی موفق است که با آمادگی خوب و بالا به المپیک برود.
وی ادامه داد: با وجود تمرینات خوب، متاسفانه  مسابقات یکی پس از دیگری لغو می شد و امکان محک خوردن در مسابقات را از دست می دادیم با توجه به اینکه شمشیربازی رشته ای است که برای حفظ آمادگی باید مدام در حال رقابت باشیم ما این مهم را از دست دادیم و به تمرینات بدنسازی در آن زمان اکتفا کردیم و پس از دوران قرنطینه طبق برنامه ریزی کادرفنی تمرینات سخت  را پیگیری کردیم ودر حال حاضر نیز بیشتر به تمرینات تخصصی شمشیربازی می پردازیم تا بتوانیم به آمادگی مورد نظر برسیم.

شمشیر باز المپین افزود: با توجه به لغو مسابقات در این مدت فقط در مسابقات جام جهانی مجارستان حضور یافتیم وهمچنین با صلاحدید کادرفنی نیز اردوی بسیار خوب و مفیدی به مدت ۱۲ روز در گرجستان با حضور تیم هایی که سهمیه المپیک را کسب کردند،  برگزار کردیم که این اردو نقش بسیاری در بالا بردن آمادگی ما داشت و امیدوارم بتوانیم در المپیک نتیجه خوبی بگیریم.

وی درباره  شناخت از حریفان گفت: شناخت کاملی از حریفانمان داریم و تک به تک آنان را می شناسیم و تاحدودی با ۷ تیمی که در المپیک حضور دارند   پیش از این مسابقه داده ایم و حداقل یکبار آنان را مغلوب کرده ایم؛ در این مدت هم جلسات آنالیز تیم ها را داشتیم و مبارزات آنان را بررسی کردیم؛ درواقع از آنجاییکه شمشیربازان مطرح دنیا در المپیک حضور دارند همه حریفان از هم شناخت کافی دارند.

فتوحی درباره حمایت کمیته ملی المپیک اظهار کرد: کمیته ملی المپیک حمایت بسیار خوبی از ما داشت و بارها در اعزام ها حامی ما بودند، همچنین شخص دکتر صالحی امیری و سایر همکارانشان بارها از اردوهای ما بازدید کردند و از نزدیک شاهد تمرینات ما بودند و مشکلاتمان را رو در رو مطرح می کردیم و از این بابت بسیار قدردانشان هستیم.

شمشیرباز المپیکی کشورمان درباره شعار کاروان "همه برای ایران" گفت: شعار بسیار زیبایی است و این شعار به من ورزشکار یادآوری می کند که نماینده مردم کشورم در المپیک هستم و با عملکردم  مردم  کشورم را شاد می کنم به اعتقاد من انتخاب بسیار خوبی بود.

فتوحی  در پایان اظهار کرد: باوجودیکه هیچ نتیجه ای غیر از مدال نمی تواند ما را راضی و خوشحال کند  اما  شرایط  مسابقه قابل پیش بینی نیست آن هم تورنمنتی مثل المپیک که شرایط خاص و ویژه ای دارد؛  نمی توانیم قول مدال بدهیم اما قول می دهیم با تمام توان مبارزه کنیم و تمام توانمان را بکار گیریم تا مدال را از دست ندهیم.

۱۴ تیر ۱۴۰۰ ۱۱:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.