در نشست ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک دکتر سجادی : با آمادگی کامل در المپیک توکیو شرکت می کنیم

در نشست ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک دکتر سجادی : با آمادگی کامل در المپیک توکیو شرکت می کنیم
سرپرست کاروان اعزامی ایران به المپیک توکیو گفت : با توجه به مجموعه شرایط کشور با آمادگی کامل در المپیک شرکت خواهیم کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ در ادامه  نشست صمیمی اعضای ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک  و روسای فدراسیون های المپیکی با معاون رئیس جمهور؛  دکتر نصراله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو گزارشی از آخرین وضعیت کاروان ایران در المپیک توکیو اشاره کرد و گفت: کاروان ایران تاکنون ۶۱ سهمیه کسب کرده و هنوز مسابقات کسب سهمیه در حال برگزاری است و احتمال دارد تا خرداد در برخی رشته‌ها سهمیه بگیریم.
 
وی در ادامه افزود: طی ۲ سال گذشته با وجود کرونا اردوهای بسیاری برگزار شده است و خوشحالیم که  هیچ یک از ورزشکاران آسیب ندیدند.
 
سجادی گفت:  جلسات بسیاری در سطح مدیریت برگزار و در نهایت در ستاد عالی بازی‌ها تصمیم گیری‌ها انجام شد  و با توجه به اینکه همدلی‌های لازم وجود داشت توانستیم کار را به خوبی پیش ببریم‌.
 
سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو گفت: تمام تیم‌ها توسط وزارت ورزش و جوانان و ستاد المپیک رصد شدند. کسب مدال در المپیک سخت است و هر مدال در المپیک ارزش چند برابری نسبت به سایر مسابقات دارد و کسب سهمیه و حضور در المپیک افتخار برزگی است.
 
سجادی افزود: پیش‌بینی می شود در تعداد ورزشکاران اعزامی  ۶۴ نفر را پشت سر بگذاریم، در این دوره از ۴ رشته توپی دو رشته والیبال و بسکتبال را در المپیک داریم؛ در کشتی آزاد و فرنگی نیز ۱۱ سهمیه داریم؛  در دو میدانی در سه ماده کسب سهمیه کردیم؛ همچنین تیراندازی ۶ سهمیه، تیرکمان یک سهمیه، تکواندو ۳ سهمیه کسب کردیم و در شمشیربازی نیز جزو ۸ تیمی هستیم که سهمیه المپیک داریم. 
همچنین در قایقرانی دو سهمیه و در کاراته ۴ سهمیه کسب کردیم. تنیس روی میز یک، مشت زنی دو  و در دوچرخه سواری یک سهمیه داریم. امیدواریم با همکاری بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌ها نتایج خوبی را کسب کنیم.

 

۳ خرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.