تشریح مبانی HSE در مجموعه های ورزشی در نشست مشترک مدیران مناطق ٢٢ گانه

تشریح مبانی HSE در مجموعه های ورزشی در نشست مشترک مدیران مناطق ٢٢ گانه

نشست مشترک مدیران ورزش مناطق ٢٢ گانه با حضور "امیر محسنی" رییس سازمان ورزش و با هدف تشریح مبانی و دستورالعمل های HSE برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، در این نشست که با حضور "مهرافزا منوچهری" رییس کمیسیون محیط زیست و ورزش کمیته ملی المپیک و معاونان سازمان به انجام رسید، رهنمودها و توصیه های لازم به منظور اجرای صحیح پروتکل های ابلاغی  ستادملی مقابله با کرونا ارائه شد.
"امیر محسنی" در بیان اهمیت مقوله ایمنی و بهداشت، HSE را پاشنه آشیل سازمان برشمرد و افزود: در حال حاضر با توجه به بازگشایی بخشی از مجموعه های ورزشی، ایمنی و بهداشت، پاشنه آشیل سازمان محسوب می شود؛ لذا باید آموزش های لازم ارائه و دستورالعمل های ابلاغی با جدیت پیگیری و اجرایی شود.
منوچهری نیز در سخنانی، از ابتکار سازمان ورزش در راستای آموزش به مجموعه ی مدیریتی خود از سویی و ایجاد راهبردهایی به منظور  مشارکت هر چه بیشتر شهروندان در توجه به ورزش امن، از سوی دیگر، تقدیر کرد و افزود: با تغییر شرایط زندگی، نیاز به آموزش های جدید احساس می شود. ما نیز در کمیته ملی المپیک در کنار این مجموعه پرتوان هستیم تا ورزش، نشاط و سلامتی دوباره به شهرمان بازگردد. نشست یاد شده، با اعطای احکام HSE به مدیران ورزش مناطق ٢٢ گانه ادامه یافت و با سخنرانی استاد عسگری و برگزاری یک کارگاه آموزشی به منظور ارائه توضیحات مکفی در این رابطه، به پایان رسید.

۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.