آزمایش انجمن بین المللی فدراسیونهای دومیدانی در استفاده از قرصهای سنجش حرارت

آزمایش انجمن بین المللی فدراسیونهای دومیدانی در استفاده از قرصهای سنجش حرارت

انجمن بین المللی فدراسیونهای دومیدانی طی اقدامی در استفاده از قرصهای ضد گرمازدگی جهت مقابله با استرس ایجاد شده در اثر حرارت بالا، بعنوان راهکاری آزمایشی خبرداد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از اینساید دگیمز؛ گرمای شدید در تابستان امسال و در مسابقات و رویدادهای انجام گرفته درژاپن، کلیه دست اندرکاران را بر آن داشته است تا مقدمات و تمهیداتی برای مقابله با این درجه حرارت در بازی های سال آینده پیش بینی نمایند.
در همین راستا انجمن بین المللی فدراسیونهای دومیدانی از ورزشکاران حاضر در مسابقات جهانی دوحه که طی ماه آینده برگزار می گردد خواسته است که در آزمایشی ویژه راهکارهای مقابله آنها با حرارت بالا با استفاده از دوربین ها و سنسورهای تشخیص حرارت و تاثیر آن بر ورزشکاران؛ شرکت نمایند. همچنین استفاده از بلع قرصهای سنجش حرارت نیز در دستور کار قرارگرفته است هرچند به زعم این نهاد بین المللی؛ پیش بینی شرایط دقیق واقعی از این طریق چندان میسر نخواهد بود. با استفاده از این قرص دمای مرکز بدن ورزشکار سنجیده و کنترل می گردد اما این قرص در سنجش عملکرد ورزشکار و دادن خروجی فنی تاثیری نخواهد داشت.

۲ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.