دکترسلطانی فر: موزه ملی ورزش، مطالبه 40 ساله بود

دکترسلطانی فر: موزه ملی ورزش، مطالبه 40 ساله بود
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه موزه ملی ورزش مطالبه 40 ساله بود، گفت: تلاش های رئیس کمیته ملی المپیک موجب افتتاح این موزه شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مسعود سلطانی فر امروز (دوشنبه) در آیین گشایش موزه ملی ورزش در محل کمیته ملی المپیک، گفت: از زمان حضور صالحی امیری در کمیته المپیک هم افزایی بالایی در ورزش ایجاد گردید که با انگیزه قوی امروز مطالبه 40 سال خانواده ورزش محقق شد. اگر تلاش های رئیس کمیته المپیک نبود، امروز شاهد افتتاح موزه ورزش نبودیم.
وزیر ورزش به موفقیت ورزش ایران در سال 97 گریزی زد و گفت: ورزش کشور در سال 97 سال خوبی را پشت سر گذاشت و پنجمین حضور در جام جهانی را با نتایج خوبی تجربه کردیم و در جاکارتا بیشترین مدال تاریخ بازی‌های آسیایی پس از انقلاب را کسب کردیم.
وی ادامه داد: امسال حضورمان در رویدادهای مختلف برای سهمیه المپیک است و بیشترین برنامه فدارسیون ها کسب سهمیه خواهد بود. تحریم‌های ناعادلانه کار را سخت کرده، اما باز هم مثل همیشه پیروزی با ملت ایران خواهد بود.
سلطانی فر، اظهار داشت: حق قهرمانان، مدیران ورزشی، مربیان، مدرسان و همه باید ادا شود. المپیک در ورزش قهرمانی، مهمترین آوردگاه است که 16 دوره آن حضور یافته و 15 طلا نیز پس از انقلاب اسلامی در المپیک کسب کرده ایم. بیش از هفت برابر هم توانستیم در مقایسه با قبل انقلاب، فضای ورزشی اضافه کنیم.
نخستین موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک با حضور «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهوری، برخی نمایندگان مجلس، مقامات ارشد ورزشی، قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در محل کمیته ملی المپیک گشایش یافت.
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۹:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.