سومین نشست از ششمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی (المپیک سولیداریتی) ویژه مدیران سازمان های ورزشی آغاز شد

سومین نشست از ششمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی (المپیک سولیداریتی) ویژه مدیران سازمان های ورزشی آغاز شد

سومین نشست از ششمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی (المپیک سولیداریتی) با موضوع مدیریت منابع انسانی و ارزیابی مطالعه موردی (کیس استادی های) شرکت کنندگان با موضوع برنامه راهبردی در روز نخست آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، ششمین دوره پیشرفته مدیریت سازمان های ورزشی که یکی از بالاترین سطوح برنامه های مدیریتی المپیک سولیداریتی است پس از اخذ مجوزهای لازم از بخش المپیک سولیداریتی کمیته بین المللی المپیک، از هشتم اسفندماه 1397 در حال اجرا می باشد.
نخستین روز از سومین نشست این دوره آموزشی که تا شهریورماه 1398 ادامه پیدا خواهد کرد، صبح امروز با ارائه کیس استادی ها توسط شرکت کنندگان دوره و ارزیابی اساتید دوره دکتر مهرزاد حمیدی و دکتر حسین اکبری پیگیری شد.
مدیران فوقانی و اثر گذار در تصمیم گیری فدراسیون های مطرح المپیکی و آسیایی و همچنین مدیرانی ورزشی از وزارت‌خانه‌های ذینفع جنبش المپیک از جمله وزارت ورزش و جوانان، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین وزارت آموزش و پرورش شرکت کنندگان این دوره هفت ماهه را تشکیل می دهند.
گفتنی است شرکت‌کنندگان در دوره مذکور که کاملاً بر اساس دستورالعمل‌های بین‌المللی IOC برگزار می‌گردد، علاوه بر حضور در کلاس‌های دو روزه در هر ماه و شرکت در آزمون‌های ماهانه و نیز ارتباط با اساتید، بین هر دو نشست، جهت تنظیم کیس‌استادی (مطالعه موردی از سازمان مربوطه برای ارزیابی و بازخورد در ابتدای هر نشست)، دوره را طی می کنند.
مهمترین سرفصل های ششمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی را این مباحث تشکیل می‌دهند:
مدیریت راهبردی، سازماندهی یک سازمان ورزشی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت مالی، بازاریابی و سازماندهی یک رویداد بزرگ ورزشی.
شایان ذکر است دومین روز از سومین نشست دوره آموزشی مذکور، صبح فردا با تدریس و هدایت دکتر رضا قراخانلو، دکتر آزمون و دکتر شیرزاد پیگیری خواهد شد.
مباحثی که توسط این اساتید در نشست سوم به شرکت کنندگان دوره ارائه خواهد شد عبارتند از: سازماندهی مدیریت منابع انسانی، تدوین راهبرد منابع انسانی، استخدام و انگیزش منابع انسانی، توسعه منابع انسانی از طریق آموزش و توسعه مهارت ها برای مدیریت منابع انسانی.
گفتنی است کلیه برنامه ریزیها، سازماندهی، کنترل و نظارت دوره مذکور توسط خانم ناهید کریمی مدیر این دوره ها صورت می گیرد. نامبرده پیش از این دوره های آموزشی لازم را زیر نظر کمیته بین المللی المپیک گذرانده است.
لازم به ذکر است در پایان این دوره هفت ماهه، به شرکت کنندگانی که کل دوره را با موفقیت به پایان برسانند، از سوی کمیته بین المللی المپیک دیپلم های ویژه ای با امضاء توماس باخ رئیس (IOC)  اعطاء خواهد شد.

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۸:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.