رییس کنفدراسیون سوییس میهمان ویژه باخ

رییس کنفدراسیون سوییس میهمان ویژه باخ
رییس کمیته بین المللی المپیک از رییس کنفدراسیون سوییس (رییس جمهور) استقبال کرد. توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک در موزه المپیک در شهر زوریخ یک میهمان ویژه داشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛آلن برست رییس کنفدراسیون سوییس که جوانترین سیاستمدار این کشور است، مورد استقبال توماس باخ قرار گرفت. در این دیدار که توماس باخ به طور شخصی وظیفه راهنمایی میهمانش را به عهده داشت، رییس کنفدراسیون سوییس به طور خاص از بخش افتخارات ورزشکاران کشورش در بازیهای المپیکو پارالمپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ که ماه فوریه گذشته در کره جنوبی برگزار شد دیدار کردند.
آنها همچنین از ساختمان در حال ساخت "خانه المپیک" مقر کمیته بین المللی المپیک که قرار است سال آینده و در سالگرد روز جهانی المپیک افتتاح شود دیدن کردند.
در این دیدار دو طرف درباره مباحث گوناگون از جمله اهداف و برنامه های Olympic Agenda 2020 بحث و گفتگو کردند. یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این دیدار بررسی و تصمیم گیری در مورد تاثیرات اقتصادی حضور کمیته بین المللی المپیک در سوییس بود. مقر 45 سازمان بین المللی ورزشی در سوییس است که 2150 نفر نیز در استخدام این سازمان ها هستند که اکثر آنها برای کمیته بین المللی المپیک کار می کنند. تخمین زده می شود که حضور این سازمان های ورزشی باعث در آمدزایی 07/1 (یک ممیز صفر هفت) میلیارد فرانکی معادی 1/1 میلیارد دلاری هر ساله برای اقتصاد سوییس می شود.

۱۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۴:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.