رییس جدید کمیته ملی المپیک روسیه انتخاب شد

رییس جدید کمیته ملی المپیک روسیه انتخاب شد
انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک روسیه برگزار و استانیسلاو پوزدیانکوف به عنوان رییس جدید این کمیته انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛امروز پس از رای گیری اعضای این کمیته توانست الکساندر پوپوف رقیبش را شکست داده و بر مسند ریاست کمیته ملی المپیک روسیه بنشیند.

پوزدیانکوف که در حال حاضر یکی از پنج معاون کمیته ملی المپیک روسیه است، پیش از این یکی از ورزشکاران موفق روس به شمار می رفت. او همچنین سرپرستی کاروان ورزشی روسیه در بازیهای المپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018 را هم به عهده داشت. در رای گیری امروز 214 رای به صندوق ها ریخته شد که 78/7 درصد (هفتاد و هشت درصد ممیز هفت) واجدین شرایط در این رای گیری شرکت کرده اند.

او از این تعداد رای ماخوذه 56 رای را به خود اختصاص داد و با 20/6(بیست ممیز شش) جانشین الکساندر ژوکوف رییس فعلی این کمیته شد.

وی پس از این پیروزی به اسپورت اکسپرس گفت:مجمع المپیک تصمیم گرفت که قدرت ریاست کمیته ملی المپیک روسیه را برای 4 سال به من واگذار کند. من هم به خوبی می دانم که ما کارهای بزرگ و جدی در پیش داریم.

رییس جدید کمیته ملی المپیک روسیه همچنین گفت:ما بایستی برای توسعه مدیریت ورزشی تلاش مضاعفی داشته باشیم و شخصیت روسیه را بار دیگر در میادین ورزشی افزایش دهیم.

رییس جدید کمیته ملی المپیک روسیه رسیدگی به مساله دوپینگ سازماندهی شده در ورزش این کشور را جز برنامه اصلی و اولویت اولیه خود عنوان کرد. استانیسلاو پوزدیانکوف از شناگران سرشناس روسیه در بازیهای المپیک دوره های گذشته بوده است.

۹ خرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.