اخبار کوتاه از المپیک 2016 ریو

اخبار کوتاه از المپیک 2016 ریو
* در منشور صلح المپیک موجود در محل دهکده نوشته شده است: این منشور صلح برای فرزندان ماست، برای پسران و دخترانی که آینده را به ما نشان خواهند داد. صلح واقعی حاصل نخواهد شد مگر اینکه با کودکان خود به سان کودک رفتار کنیم. این منشور صلح بی معنی خواهد بود اگر با جان و دل به آن عمل نکنیم.
* به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک،  اولین مرحله تمرین ملی پوشان تنیس روی میز ایران امروز برگزار شد. در این تمرین راکت به دستان ایرانی با محل و امکانات موجود برای تمرین آشنا شدند. اولین تمرین ملی پوشان در حالی برگزار شد که رنگ جدید میز تنیس روی میز بازی های المپیک ریو ۲۰۱۶ جلب توجه می کرد. 

* نخستین تیم ‌بی‌ملیت تاریخ المپیک به ریو می‌آید و کمیته بین المللی المپیک این عبارت را برای توضیح حضور یک تیم بدون کشور‌ در المپیک نوشته است "  این تیم سمبل امید برای همه پناهنده‌ها در سرتاسر جهان است."

* بازار عکس سلفی در ریو گرم است و به همین منظور با نصب تابلوهای منظره  و ایجاد صحنه های تقلبی از آسمان و منظره های طبیعت برزیل، سعی شده است ورزشکاران کشورها تا قبل از شروع بازیها سرگرم شوند.  

* به دنبال مشکلات موجود شهردار دهکده المپیک ریو اعلام کرد، قصد داریم با استفاده از ۵۰۰ کارگر مشکلات دهکده المپیک را رفع کنیم. در چند روز اخیر که ورزشکاران کشورهای مختلف وارد دهکده بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ در ریو شده‌اند، مشکلاتی برای آنها به وجود آمده است.در پی مشکلاتی که برای تیم‌های استرالیا، بریتانیا و نیوزلند در دهکده بازی‌های المپیک ریو به وجود آمده است، اکنون برای رفع این مشکلات اقداماتی انجام می‌شود.

۱۲ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.