در میان استقبال رئیس کمیته ملی المپیک؛ آخرین گروه کاروان یونیور سیاد جهانی وارد کشور شد

در میان استقبال رئیس کمیته ملی المپیک؛ آخرین گروه کاروان یونیور سیاد جهانی وارد کشور شد
تیم تکواندوی دانشجویان ایران با کسب 9 مدال از یونیورسیاد جهانی به تهران باز گشته و مورد استقبال کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی ٫ تیم تکواندوی دانشجویان کشورمان پس از کسب 9 مدال شامل 5 طلا یک نقره و سه برنز و دریافت عنوان قهرمانی از رقابتهای بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان در کره جنوبی صبح امروز پنجشنبه 25 تیرماه با استقبال مسئولین ورزشی کشور و وزارت علوم وارد فرودکاه امام حمینی شدند.

براین اساس آخرین کاروان اعزامی دانشجویان ایران به این رقابتها در حالی به کشور وارد شد که با استقبال کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ایران ، دکتر تسلیمی قائم مقام وزیر علوم ، دکتر شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ، خوشگفتار مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان ایران و مسئولین تربیت بدنی وزارت علوم و برخی از دانشگاه های کشور   و همراه با جمع کثیری از خانواده ها و خانواده تکواتدوی ایران همراه بود.

گفتنی است کاروان ایران در بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد جهانی دانشجویان کشورمان با کسب 15 مدال برای اولین بار بر سکوی نهم جهان ایستاد. این رقابتها از 13 تیر ماه لغایت 23 تیرماه در گوانگجو کره جنوبی برگزار شد. کاروان ایران در هشت رشته ورزشی در این رقابتها حاضر شده بود.   

۲۵ تیر ۱۳۹۴ ۱۴:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.