پولادگر: جامعه تکواندو خود را از خانواده ورزش دانشگاهی می داند

پولادگر: جامعه تکواندو خود را از خانواده ورزش دانشگاهی می داند
در آستانه اعزام تیم های ملی دانشجویان ایران به رقابتهای یونیورسیاد دانشجویان جهان در کره جنوبی، محمد پورکیانی سرپرست فدراسیون، سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، رحیمی سرپرست تیم ملی تکواندوی دانشجویان ایران و محمد رضا دهخدا معاون کاروان اعزامی دانشجویان به کره جنوبی از آخرین تمرینات تیم تکواندو زنان و مردان دانشجوی کشورمان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت سایت فدراسیون؛در این دیدار صمیمی سید محمد پولادگر با بیان اینکه تیم تکواندوی دانشجویان فاصله زمانی کوتاهی برای تمرین داشت با این وجود تمرینات مستمر و طاقت فرسایی را برای حضور موفق در بازیهای یونیورسیاد پشت سر گذاشت، گفت: توسعه رشته های ورزشی دانشگاه ها برای جامعه ورزش موفقیت بزرگی است و باور من این است که تمام تلاش رشته ورزشی ما در جامعه دانشگاهی و بین دانشگاهی باعث توسعه این رشته در این قشر و در خود خانواده تکواندو شده است.

وی افزود: افتخار ما این است که تکواندو در بین تمام رشته های ورزش دانشگاهی که در رقابتهای برون مرزی شرکت کرده است نتایج درخشان وخوبی را کسب کرده است . و از همه بهتر بوده و این امید را دارم که در رویداد پیش رو نیز بتوانند این موفقیت های گذشته را تکرار کنند و نه تنها بهترین نتیجه کاروان را رقم بزنند بلکه بهتر از دوره های قبل نیز باشند.

رئیس فدراسیون تکواندوی کشورمان خاطرنشان کرد: ما همه یک ید واحده هستیم تلاش کردیم در این مدت از این تیم حمایت کنیم ، نهادهای زیادی برای شما تلاش کرده اند و شما تنها می توانید با کسب مدال پاسخ زحمات آنها را بدهید . معتقدم شما چند مدال به کشور و بالخصوص در بخش دانشگاهی بدهکار هستید.

وی ادامه داد: رقابتهای تکواندوی یونیورسیاد دانشجویان جهان از نظر زمانی مصادف با ایام و لیالی قدر است و امیدوارم این تیم بتواند از این فرصت روحانی برای کسب بهترین نتیجه بهره ببرد.

پولادگر با بیان اینکه جامعه تکواندو خود را از خانواده دانشگاهی کشور می داند گفت: بسیاری از قهرمانان امروز تکواندو چه در بخش پسران و چه بخش دختران دانشجو بوده و به دنبال کسب مدارج علمی بالا هستند. برخی از آنها دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد هستند. ورزش علمی در کنار تجربی روز به روز توسعه بهتری پیدا می کند و این مسئله به خوبی عیان است.


۳ تیر ۱۳۹۴ ۱۱:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.