در دیدار رئیس کمیته زنان وورزش OCAبا نائب رئیس کمیته ملی المپیک عنوان شد: ایران از فعالترین کشورها درزمینه زنان و ورزش است

در دیدار رئیس کمیته زنان وورزش  OCAبا نائب رئیس کمیته ملی المپیک عنوان شد: ایران از فعالترین کشورها درزمینه  زنان و ورزش است
رئیس کمیته زنان و ورزش شورای المپیک آسیا با رباب شهریان نائب رئیس اول کمیته ملی المپیک در محل هتل آزادی دیدار و گفت و گو کرد .


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ رباب شهریان  نائب رئیس کمیته ملی المپیک در دیدار با ناتالیا سیپویج رئیس کمیته زنان وورزش شورای المپیک آسیا ضمن خوشامد گویی به وی در خصوص برنامه های بانوان وورزش ایران توضیحاتی ارائه کردند.
در این نشست شهریان در زمینه توسعه بیشتر فعالیت های بانوان در ورزش پیشنهاداتی ارائه نمودند که با استقبال چشمگیر رئیس کمیته زنان وورزش شورای المپیک آسیا واقع شد ومقرر گردید پس از بررسی و ارائه راهکارهای جدی تر برای اجرایی شدن آنها این برنامه ها و پیشنهادات عملی گردد.
شهریان در ادامه افزود : درصورت میزبانی  کنفرانس زن وورزش IOC  ، قطعا  تبادلات بیشتری به منظور پیشرفت ورزش بانوان در تمام دنیا صورت خواهد گرفت که ما امیدواریم بتوانیم در این زمینه اقدامات موثری به انجام برسانیم .
ناتالیا سیپویج نیز در این نشست اظهار داشت : ایران به عنوان یکی از فعالترین کشورهای عضو شورای المپیک آسیا در حوزه زنان و ورزش می باشد ، بسیاری از کشورها علی رغم تمایل زیاد عملا فعالیتی در این زمینه به انجام نمی رسانند ، من  در جریان کامل فعالیت های شما در زمینه ورزش زنان و ارتقا آن هستم و از تمامی برنامه های شما در این راستا حمایت می کنم .

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۲۲:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.