در دیدار کیومرث هاشمی و علیرضا سمندر مطرح شد؛تلاش کاراته برای ورود به یکی از مقاطع تحصیلی

در دیدار کیومرث هاشمی و علیرضا سمندر مطرح شد؛تلاش کاراته برای ورود به یکی از مقاطع تحصیلی
سرپرست فدراسیون کاراته با تاکید براینکه دیدار پرباری با معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پروش داشته است، گفت: دراین دیدار مقرر شد تا دو طرف برای ورود رشته کاراته در یکی از مقاطع تحصیلی همکاری داشته باشند.

     
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک علیرضا سمندر در این باره گفت: طی دیداری که با آقای اشمی داشتیم ظرفیت های کاراته کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه کیومرت هاشمی پیش از این معاون سازمان تربیت بدنی بوده و شناخت خوبی از توانای های این رشته در ایران دارد، مقرر شد تا همکاری های مختلفی داشته باشیم.

سمندر عنوان کرد: تصمیم براین شد تا شرایط برای ورود کاراته به یکی از مقاطع تحصیلی فراهم شود تا این ورزش نیز همچون ژیمناستیک، دو ومیدانی و شنا به صورت اجباری در مدارس تدریس شود.

وی ادامه داد: همچنین تصمیم گرفته شد تا مسابقات دانش آموزی کاراته مجددا راه اندازی شده تا بتوانیم استعدادهای کم سن و سال را در این مسابقات شناسایی کنیم.

سرپرست فدراسیون کاراته با تاکید براینکه فدراسیون کاراته و تربیت بدنی آموزش و پروش می توانند همکاری های گسترده ای برای رسیدن به اهداف کلان داشته باشند عنوان کرد: باتوجه به شناخت خوبی که کیومرث هاشمی از ورزش دارد و پتانسیل هایی که در کاراته ایران موجود است به طور یقین همکاری طرفین باعث پیدایش استعدادهای جدید و در نهایت موفقیت ورزش کشور می شود.

 

 

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۱:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.