مراسم رونمایی از لوگو،پوستر و مدال های مسابقات بین المللی جام امام رضا(ع) با حضور دکتر صالحی امیری برگزار شد

مراسم رونمایی از لوگو،پوستر و مدال های مسابقات بین المللی جام امام رضا(ع) با حضور دکتر صالحی امیری برگزار شد

مراسم رونمایی از لوگو،پوستر و مدال های نخستین دوره رقابت های بین المللی جام امام رضا(ع) گرامیداشت علی باغبان باشی پیشکسوت و دارنده نخستین طلای دوومیدانی در بازیهای آسیایی دهلی نو  صبح امروز با حضور دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک،دکتر کیکاوس سعیدی دبیر کل،دکتر سجادی مشاور ارشد رییس و سرپرست کاروان اعزامی به المپیک،عبدی افتخاری عضو هیات اجرایی،پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی،دکتر میر مشاور رییس و سرپرست موزه ملی ورزش،المپیک،پارالمپیک و هاشم صیامی رئیس و جمعی از مسئولین فدراسیون دوومیدانی در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دوومیدانی ایران در آینده نه چندان دور در آسیا و جهان خواهد درخشید زیرا ظرفیت بالایی در مسیر موفقیت دارند.
سیدرضا صالحی‌امیری در آیین رونمایی از نماد و مدال‌های نخستین دوره از رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: قرار است یک دوره مسابقه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبانی شود که میزبانی این رویداد  در مشهد مقدس، پیام معنوی به همراه دارد.
وی با بیان اینکه دوومیدانی رشته پرنشاط و مدال‌آور است،  افزود: دوومیدانی جزو هفت فدراسیونی به شمار می‌رود که اولویت کمیته ملی المپیک است و بر اساس شاخص‌گذاری، اعتبار به آن تخصیص می یابد.  دوومیدانی با کسب سهمیه های المپیک یکی از امیدها حتی برای کسب مدال است.

صالحی امیری با مهم خواندن رشته دوومیدانی در ایران و ظرفیت‌های این رشته گفت: دوومیدانی در آینده نه چندان دور در آسیا و جهان خواهد درخشید. لازمه رسیدن این رشته پرهیز از هر گونه حاشیه است.
همچنین سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو نیز گفت: در سال المپیک هستیم و دوومیدانی ۲ سهمیه کسب کرده و امیدواریم در رویداد بین‌المللی دوومیدانی در مشهد سهمیه‌های دیگری کسب کنیم.
نصرالله سجادی ادامه داد: اگر ورزش ایران در میزبانی این دوره از مسابقات موفق عمل کند بدون شک می‌شود امیدوار بود که در دوره‌های بعدی ایران میزبان برخی از مسابقات گزینشی المپیک در رشته دوومیدانی باشد.

این رقابت‌ها طی روزهای ۱۸و۱۹ فروردین  ماه جاری در بخش بانوان ( به صورت قهرمانی کشور) و ۲۲و ۲۳ فروردین ماه در بخش آقایان به صورت بین المللی و قهرمانی کشور با حضور بیش از ۱۵ کشور خارجی به میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع)شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ۱۴:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.