کمیسیون محیط زیست برگزار کرد؛تقدیر از 6 فدراسیون برتر فعال در امر محیط زیست با حضور دکتر صالحی امیری

کمیسیون محیط زیست برگزار کرد؛تقدیر از 6 فدراسیون برتر فعال در امر محیط زیست با حضور دکتر صالحی امیری

کمیسیون محیط زیست کمیته ملی المپیک عصر روز گذشته در نشستی  با حضور دکتر صالحی امیری  از 6 فدراسیون برتر فعال در امر محیط زیست تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک این نشست با حضور سید رضا صالحی امیری رئیس،خانم طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک، فضل الله باقرزاده نایب رئیس کمیته ملی المپیک، خانم مهرافزا منوچهری رئیس کمیسیون محیط زیست و ورزش به همراه اعضای این کمیسیون،  سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی، رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی، مسعود خلیلی رئیس فدارسیون سوارکاری،علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی،خسرو قمری رئیس فدرلسیون دوچرخه سواری و حسین بابویی رئیس فدراسیون دانش آموزی به همراه مسئولین کمیته های محیط زیست فدراسیون های مذکور برگزار شد.
در ابتدای این نشست منوچهری رئیس کمیسیون ضمن خیرمقدم به حضار از دکتر صالحی امیری تشکر و  مطالبی در خصوص  اهداف این کمیسیون در رابطه با فدراسیون های ورزشی ارائه کرد، در ادامه مسئولان کمیته های محیط زیست فدراسیون های تیراندازی، سوارکاری، کوهنوردی، دوچرخه سواری، دانش آموزی و اسکی گزارش کاملی از فعالیت های محیط زیستی خود ارائه کردند.

 

 

 

در ادامه نشست دکتر باقرزاده نایب رییس کمیته ملی المپیک کمیته از طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته برای زحماتی که در خصوص کمیسیون ها به دوش می کشد و از حمایت های دکتر صالحی امیری تقدیر و تشکر کرد.
پس از گزارش کمیته های محیط زیست فدراسیون ها، دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تشکر از برنامه ها و عملکردهای محیط زیستی فدراسیون های فعال در این حوزه گفت: تمامی این فعالیت ها باید بصورت یک کتاب مصورچاپ و  در کل کشور توزیع شود.
در ادامه دکتر صالحی امیری به بیان  10 نکته در خصوص حیاتی بودن مبحث محیط زیست پرداخت و بر اهمیت آموزش های محیط زیستی در مدارس تاکید کرد و افزود کمیته بین المللی المپیک  نیز بر حوزه محیط زیست تاکید بسیاری دارد بر همین اساس یک غرفه ای مستقل از ورزش در موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک به محیط زیست اختصاص می دهیم تا فعالیت های محیط زیستی ورزش در آن ثبت شود.

 

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به اهمیت نقش فدراسیون های ورزشی درحمایت از محیط زیست گفت: تمامی فدراسیون ها باید تا زمستان سال جاری کمیته های محیط زیست خود را فعال کنند و با افزایش فعالیت های محیط زیستی  به کاروان فدراسیون های برتری که امروز در این نشست حضور دارند، بپیوندند.
صالحی امیری تاکید کرد: کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان باید حمایت مالی از فدراسیون های فعال در حوزه محیط زیست  را در دستور کار ما قرار بگیرد  وهمچنین در جلسه آتی هیئت اجرایی سعی می کنیم تا بودجه ای برای این 6 فدراسیون برتر با عنوان بودجه اختصاصی توسعه محیط زیست به  فدراسیون های تیراندازی، سوارکاری، کوهنوردی، دوچرخه سواری، دانش آموزی و اسکی در نظر بگیریم تا نقطه آغازی برای سایر فدراسیون ها باشد.
رئیس کمیته ملی المپیک در پایان از کمیسیون محیط زیست با عنوان یک کمیسیون فعال معرفی و از فعالیت ها و پیگیری های منوچهری رئیس این کمیسیون و نظارت خانم طاهریان تقدیر کرد.
در پایان نشست از زحمات فدراسیون های برتر توسط ریاست کمیته ملی المپیک تقدیر شد.
🌐همچنین از دکتر ایرج فروزان (تیراندازی)،خانم دکتر خرم نژادیان (اسب‌سواری)، امین معین (کوهنوردی)، بهمن احمدی توانا (دوچرخه‌سواری)،خانم دکتر تقی زاده (ورزش دانش‌آموزی)، و پیام نظر (اسکی) بعنوان مسئولین زحمتکش محیط زیست فدراسیون های مربوطه تقدیر و تشکر بعمل آمد.

۲ تیر ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.