کوکاکولا همچنان حامی مالی IOC تا سال 2032 باقی ماند

کوکاکولا همچنان حامی مالی IOC تا سال 2032 باقی ماند

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت ایسناید گیمز، کوکاکولاحمایت خودازجنبش المپیک راطی قراردادی بهبودیافته برای دومین قرن بطور بی سابقه ای در همکاری سهام مالکیت با بزرگترین کمپانی تولیدات لبنی چین (منگنیو) تمدید کرد.
این توافق نامه که حمایت مالی کوکاکولارا ازکمیته بین المللی المپیک برای 12 سال دیگرتاسال 2032 تمدیدمیکند،روزچهارشنبه توسط رئیسIOC،توماس باخ اعلام گردید.زمان بندی عجیب این اعلامیه،درروزی که میزبان شهرالمپیک وپارا المپیک زمستانی 2026 انتخاب میشود،نشان میدهدکه اشخاص مرتبط با موضوع بر اساس انتشار عمومی خبر در چین، در طرای خاصی قرارگیرند.
باخ در خصوص این مشارکت اعلام داشت:"از همه لحاظ بی نظیر است. تجمیع این دو شرکت از این دو کشور در واقع قدرت انسجام بخش ورزش را نمایان می سازد".
جمیز کوئیینسی، رئیس شرکت کوکاکولا نیز اظهارداشت:"این تعامل ترکیب سنت و مدرنیته است. امیدوارم این همکاری سالهای بیشتری ادامه یابد".
جفری لو، مدیر اجرایی شرکت لبنیاتی چینی منگنیو نیز عنوان کرد:"هدف ما تامین سلامت مردم است که این مهم با شریک جدیدمان از طریق ورزش انجام پذیر می گردد".
شرکت کوکاکولا برای نخستین بار در بازی های المپیک سال 1982 در آمستردام بعنوان حامی رسمی بازی های المپیک وارد میدان شد و تا کنون نیز بعنوان اسپانسر این رویدادها فعالیت نموده است.

۴ تیر ۱۳۹۸ ۱۲:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.