با حضور خزانه دار،قائم مقام شرکت سرمایه گذاری و مدیر امور اداری؛جلسه رفاهی کارمندان کمیته ملی المپیک برگزار شد

با حضور خزانه دار،قائم مقام شرکت سرمایه گذاری و مدیر امور اداری؛جلسه رفاهی کارمندان کمیته ملی المپیک برگزار شد

با توجه به انعقاد تفاهمنامه های رفاهی جهت ارائه خدمات به همکاران و ضرورت آشنایی هر چه بیشتر پرسنل از نحوه بهره برداری از خدمات رفاهی هماهنگ شده،از سوی امور اداری کمیته ملی المپیک نشستی با  حضورکارمندان رسمی و شرکتی کمیته برگزار گردید تا ضمن معرفی خدمات ،به سئوالات مورد نظر کارمندان نیز پاسخ داده شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این نشست با حضور دکتر کیکاووس سعیدی خزانه دار و ذیحساب کمیته ، رضایی قائم مقام شرکت سرمایه گذاری، شریفی مدیر امور اداری و کارمندان کمیته ملی المپیک برگزار گردید که ضمن معرفی فروشگاه و شرکتهای رفاهی ، مطالبی در خصوص نحوه و میزان خدمات پزشکی و رفاهی این شرکتها برای کارمندان ارائه و به سئوالات کارمندان در این زمینه پاسخ های لازم داده شد.
در ادامه سعیدی خزانه دار کمیته ضمن ارائه مطالبی عنوان داشت:بنا بر دستور ریاست محترم تمام تلاشمان بر این است تا بتوانیم امکانات رفاهی خوبی  از طریق شرکت ها و فروشگاهای مختلف به کارمندان عزیز ارائه دهیم و در این باره نهایت تلاش خود را بکار خواهیم بست تا همکاران دغدغه خاطری نداشته باشند.
همچنین شریفی مدیر امور اداری نیز ابراز داشت: در راستای اهداف و سیاستهای کمیته ملی المپیک تلاش حوزه اداری کاهش دغدغه های معیشتی و رفاهی همکاران محترم کمیته و ایجاد فضای صمیمی مبتنی بر اعتماد متقابل جهت ارتقاء کیفیت وظائف و ماموریتهای کمیته می باشد.
 وی ادامه داد:امکان استفاده همزمان همکاران شرکت توسعه بازرگانی از جمله سیاستهای رفاهی  است که با تاکیدات ریاست محترم کمیته ملی المپیک  در دست برنامه ریزی و اجرا است.



۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ۱۳:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.