سومین دوره بازیهای المپیک جوانان_2018بوینس آیرس؛دکتر صالحی امیری با رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی دیدار و‌ گفتگو کرد

سومین دوره بازیهای المپیک جوانان_2018بوینس آیرس؛دکتر صالحی امیری با رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی دیدار و‌ گفتگو کرد
رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در دیدار با زلاتکو ماتِسا‌ ضمن اشاره به ارتباط خوب ورزش ایران با مربیان این کشور خواستار تعامل هر چه بیشتر و توسعه همکاری های دوجانبه شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛وی در این دیدار پیشنهاد امضای تفاهم نامه دو‌ جانبه در زمینه تبادل مربی در رشته های مورد توافق طرفین، برپایی اردوهای مشترک و میزبانی از اردوی رشته های متقاضی، برپایی کلاسها و‌ دوره های آموزشی و همچنین تبادل امکانات و‌تجهیزات ورزشی را مطرح کرد که با استقبال گرم رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی مواجه شد.
دکتر صالحی امیری به ارتباط و خاطرات خوب اهالی ورزش ایران بخصوص طرفداران جوان فوتبال با مربیان کروات همچون برانکو، بلاژوویچ و کرانچار اشاره کرد و گفت: این موضوع نشان دهنده شناخت متقابل طرفین است. مربیان کروات در ایران بسیار مطرح و شناخته شده هستند و امیدواریم که بتوانیم از این ظرفیت خوب به درستی استفاده کنیم.
رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در ادامه از ماتِسا برای حضور در تهران جهت بررسی نهایی تفاهم نامه دعوت بعمل آورد که مقرر شد به دلیل پر بودن برنامه های وی این نشست در حاشیه اجلاس آنوک و در ژاپن برگزار شود.
ماتِسا نیز به شناخت خوبش از ایران اشاره کرد و گفت: سالها مسئول کمیته اقتصادی اطاق بازرگانی ایران و‌ کرواسی بوده ام و شناخت خیلی خوبی از تاریخ، تمدن و فرهنگ شما دارم. ایران و ایرانی ها برای من محترم و‌ قایل احترام بوده و هستند و بسیار خوشحال می شوم تا بتوانیم گامی مثبت برای توسعه همکاری ها برداریم.
وی در ادامه به حضور سرمربی کروات در تیم ملی واترپلوی کشورمان و کسب اولین مدال بازیهای آسیایی با هدایت وی اشاره کرد و اظهار داشت: اخبار ورزشی شما را پیگیری می کنم و می دانم که تیم واترپلوی شما با هدایت دوست خوب من به مدالی ارزشمند رسید. امیدوارم در رشته های دیگر نیز بتوانیم چنین مربیان موفقی را به شما معرفی و در مقابل از شما برای برخی رشته ها مربی توانا جذب کنیم.
وی در پایان ضمن استقبال از امضای تفاهم نامه خواستار حضور دکتر صالحی امیری در کرواسی شد تا ضمن بازدید از امکانات ورزشی این کشور نسبت به نهایی شدن اینن تفاهم نامه بحث و بررسی صورت گیرد.

۱۹ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.