اردوی تیم ملی بزرگسالان بانوان با حضور 12 کاراته کا در آکادمی ملی المپیک آغاز شد

اردوی تیم ملی بزرگسالان بانوان با حضور 12 کاراته کا در آکادمی ملی المپیک آغاز شد
اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان کاراته برای حضور در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا از صبح امروز در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته؛ستاره موسوی، مربی تیم ملی بانوان ضمن بیان این مطلب گفت: در واقع این اردو برای آماده سازی چهار ملی پوش اعزامی به بازیهای آسیایی یعنی طروات خاکسار، رزیتا علیپور، پگاه زنگنه و حمیده عباسعلی تشکیل می شود، اما تیم ملی جدا از این رویداد مهم، لیگ جهانی کاراته وان برلین آلمان را هم شهریور ماه در پیش دارد، از همین رو نفراتی که شرایط حضور در مسابقات آلمان را دارند نیز به اردو دعوت می شوند.
مربی تیم ملی بانوان کاراته از سارا بهمنیار، نسرین دوستی، فاطمه چالاکی، آویشن باقری، زهره برزگر، مینا یوسفی و محدثه آقایی به عنوان دیگر حاضرین دراردوی آماده سازی فردا یاد کرد. موسوی در خصوص شیما آل سعدی نیز گفت: تا پیش از مسابقات قهرمانی آسیا در اردن آل سعدی شرایط حضور در آلمان را نداشت، اما با محاسبه امتیازات مدال برنزش در رقابتهای قهرمانی آسیا، او احتمالا خواهد توانست در لیگ جهانی برلین شرکت کند، از این رو از آل سعدی نیز دعوت کردیم به اردو بیاید.
موسوی با اشاره به اینکه اردوی فعلی تا نهم مرداد بطول می انجامد، گفت: تا زمان اعزام به جاکارتا سه مرحله اردوی آماده سازی را پشت سرخواهیم گذاشت که در این میان از هیاتهای استانی هم درخواست خواهیم کرد نفرات برتر خود را به سازمان تیم های ملی معرفی کنند تا پس از بررسی، از آنها به عنوان یار تمرینی و برای کمک به ملی پوشان در اردو آماده سازی استفاده کنیم.

۲ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.