رقابت های جهانی کیک بوکسینگ ایتالیا 2016 ؛7طلا، یک برنز و یک قهرمانی در استایل لوکیک دستاورد ایران

رقابت های جهانی کیک بوکسینگ ایتالیا 2016 ؛7طلا، یک برنز و یک قهرمانی در استایل لوکیک دستاورد ایران
تیم ملی انجمن کیک بوکسینگ فدراسیون رزمی توانست در رقابتهای جهانی 2016 ایتالیا با کسب 7 مدال طلا و یک برنز به عنوان قهرمانی تیمی مسابقات جهانی در استایل لوکیک دست یابد و آرژانیتین و فرانسه به ترتیب دوم وسوم شدند .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های رزمی، مسابقات قهرمانی جهان کیک بوکسینگ از7 نوامبر( دو شنبه 17 آبان ) آغاز و تا 12 نوامبر ( شنبه 22 آبان ) ادامه یافت. تیم ملی انجمن کیک بوکسینگ کشورمان در این رقابت ها با ترکیب هشت ورزشکار، سرمربی،مربی و داور به این رقابت ها اعزام شد.
در روز بازی های فینال محمد جواد حیدری نماینده کشورمان در وزن ٦٠- کیلوگرم که با پیروزی در برابر حریفانی از کشورهای فرانسه و آرژانتین جواز حضور درفینال را بدست آورده بود، اولین فینالیست ایران شد و با اقتدار از سد حریف کانادایی خود گذشت و اولین طلای تیم ایران بدست آمد.
در ادامه علی فرح زاده نماینده وزن ٦٣/٥- کیلوگرم تیم ملی کیک بوکسینگ کشورما از سد حریف قدرتمند خود از کشور آرژانتین گذشت تا دومین طلای کشورمان بدست آید، فرج زاده با یک قرعه استراحت و عدم رویارویی حریف بلژکی به فینال راه یافته بود.
ابوذر لرستانی دیگر نمانده کشورمان در سه راند نفسگیر طلای وزن ٧١- کیلوگرم مسابقات جهانی کیک بوکسینگ WKF را برای کشورمان به ارمغان آورد، لرستانی برای رسیدن به فینال مسابقات از سد حریفان فرانسوی و پرتغالی کذشته بود.
سجاد قربانی نماینده وزن منهای 75 کیلو گرم درمقابل حریفی از کشور فرانسه قرار گرفت و بعد از سه راند مبارزه توانست چهارمین مدال طلای تیم ملی کیک بوکسینگ کشورمان را به ارمغان آورد، اوهم برای راهیابی به فینال حریف لهستانی خود را مغلوب ساخته بود.
علی تکلو نماینده وزن ٨٦- کیلوگرم تیم ملی ایران در برابرحریف فرانسوی پیروز شد و ایران را به یک مدال طلای دیگر رساند، تکلو برای رسیدن به فینال از یک قرعه استراحت و پیروزی بر حریف پرتغالی بهره برد.
سینا کریمیان نماینده وزن ٩١- کیلوگرم کشورمان در بک بازی هوشمندانه حریف  خود از لهستان را با مدال نقره بدرقه کرد تا گردن آویز طلا به نام او ثبت شود، کریمیان برای رسیدن به فینال یک بار دیگر حریفش را ناک اوت کرده بود.
جعفر احمدی کاپیتان تیم ملی کیک بوکسینگ در وزن بعلاوه 90 پرونده کسب مدالهای طلای این دوره از مسابقات تیم ملی ایران را با مدال طلای سنگین وزن بست، او برای رسیدن به فینال مسابقات از سد کشور لهستان گذشته بود.
در اولین روز از مسابقات جواد شهبازی نماینده وزن منهای 81 کیلو گرم در مصاف با حریف صاحب نام پرتغالی به رغم شایستگی با یک اخطار بیشتر بازی را واگذار کرد و به مدال برنز مسابقات بسنده کرد.
در این رویداد مصطفی سالاریان بعنوان سر مربی،امیر مصدق مربی و یاشار میردامادی داور تیم ایران را همراهی کردند.
تیم ملی کیک بوکسینگ بامداد فردا از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران وارد کشور خواهد شد.

۲۲ آبان ۱۳۹۵ ۱۳:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.