سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ پدر حسن یزدانی: قهرمانی را مدیون خادم هستیم

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ پدر حسن یزدانی: قهرمانی را مدیون خادم هستیم
پدر قهرمان المپیک گفت: تبریک ویژه را به خادم می گویم که بسیار برای حسن زحمت کشید. با زحمات و هدایت های خادم توانست در فینال پیروز شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، حسین یزدانی با بیان این مطلب که از قهرمانی پسر خود ناامید شده بود، اظهار کرد: زمانی که حسن 6 بر صفر عقب بود، دیگر ناامید شده بودم ولی با راهنمایی و هدایت خادم توانست پیروز شود و این قهرمانی را مدیون خادم هستیم.
وی قهرمانی پسر خودرا به ملت ایران، مقام معظم رهبری و خانواده شهدا تبریک گفت و ادامه داد: تا سه سال پیش مشخص نبود پسرم کجای کار است واقعا از خادم ممنون هستم و همچنین کادر فنی که بسیار برای او زحمت کشیدند. با دعای خیر مردم و عنایت امام زمان حسن توانست قهرمان شود و زحمات مربیان را جبران کند.
حسین یزدانی به مربی جوانان پسر خود اشاره و خاطر نشان کرد: محمد طلایی در دوران جوانان بسیار برای حسن زحمت کشید و از او نیز تشکر می کنم. طلایی در آن زمان می گفت حسن یک روز قهرمان جهان و المپیک خواهد شد.
حسین یزدانی از پسر خود انتظار دارد این قهرمانی را بار دیگر تکرار کند و درباره انتظارت خود از مسئولین گفت: تا اینجای کار حسن با ما بود از اینجا به بعد با مسئولین فدراسیون است. اسکلت یزدانی متعلق به ما بود و روح او متعلق به ملت ایران است.
۳۰ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.