سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ قدردانی بانوی تاریخ ساز ورزش ایران از رئیس جمهوری

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ قدردانی بانوی تاریخ ساز ورزش ایران از رئیس جمهوری
بانوی تاریخ ساز تکواندوی ایران که نخستین مدال المپیکی زنان ورزشکار ایران را در المپیک به نام خود نوشت، از رئیس جمهور به خاطر توجه ویژه به زنان و به خصوص ورزش این قشر جامعه، قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، «کیمیا علیزاده» تکواندوکار 18 ساله ایران توانست به مدال برنز بازی های المپیک 2016 ریو دست یافته و به سال ها انتظار زنان ایران برای مدال آوری در آوردگاه بزرگ ورزش جهان پایان دهد.
بلافاصله پس از کسب این مدال، «حسن روحانی» رئیس جمهوری ایران در پیامی خطاب به علیزاده نوشت: دخترم کیمیا، همه مردم به ویژه بانوان ایران زمین را شاد کردی، شادی همیشگی را برایت آرزومندم.
در رابطه با پیام روحانی، کیمیا علیزاده گفت: از رئیس جمهوری اسلامی ایران به دلیل توجه ویژه و حمایت عملی و واقعی سپاسگزارم.
وی افزود: پیام تشکر رئیس جمهوری برای موفقیت ورزشی من در المپیک نشان می دهد که ایشان تا چه اندازه به بانوان کشور و به طور مشخص به موضوع ورزش آنان توجه داشته و اهمیت می دهند.
تکواندوکار تاریخ ساز ایران ادامه داد: از رئیس جمهوری به دلیل این حمایت ها که در مراسم متعدد در تهران و با حضور در جمع ورزشکاران بر آن تاکید کردند، قدردانی می کنم.
علیزاده خاطر نشان کرد: حمایت های رئیس جمهوری موجب افزایش انگیزه زنان جامعه به ویژه ورزشکاران برای حضور قدرتمندتر در میادین ورزشی و تلاش بیشتر برای به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی توسط بانوان ایرانی می شود.
بانوی تاریخ ساز المپیکی ایران ابراز امیدواری کرد افتخارآفرینی زنان ورزشکار ایران در عرصه های بین المللی همچنان ادامه داشته و پاسخ گوی خوبی برای حمایت های دولت تدبیر و امید باشد.
۳۰ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.