سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ کیمیا علیزاده: مدال المپیک پنجمین مدال تاریخ سازم بود

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ کیمیا علیزاده: مدال المپیک پنجمین مدال تاریخ سازم بود
تنها بانوی المپیکی تکواندوی ایران گفت: می‌خواستم پنجمین مدال تاریخ‌سازم را با مدال المپیک کسب کنم که این اتفاق افتاد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، کیمیا علیزاده بعد از کسب مدال تاریخی‌ خود برای ورزش ایران در تکواندوی المپیک اظهار داشت: می‌خواستم پنجمین مدال تاریخ‌سازم را در المپیک بگیرم و می‌خواستم طلا بگیرم ولی متاسفانه نشد. شاید آن زحماتی که من کشیدم رنگش برنزی بود. شرمنده استادم شدم.

ملی‌پوش وزن 57 - کیلوگرم تکواندوی بانوان ادامه داد: من بعد از یک ماه و نیم برای اولین بار است که روی پایم پریدم زیرا یک آسیب دیدگی شدیدی داشتم. کادر پزشکی و استادم تلاش زیادی کردند که به این مسابقه‌ها برسم و خدا را شکر این اتفاق افتاد و توانستم تاریخ‌ساز باشم.

وی افزود: خوشحالم برای دختران ایرانی چون راهی باز شد تا بانوان ایران بتوانند در المپیک‌های بعدی مدال‌آور باشند. امیدوارم که شاهد مدال‌های خوشرنگ‌ترین در المپیک‌های بعدی باشیم.

علیزاده درخصوص عدم راهیابی‌ خود به رقابت فینال گفت: اگر ضربه‌ای که به صورت گومز زده بودم حساب شده بود، الان فینال بودم. شرمنده زحماتی که پدر و مادرم و فدراسیون و مربیانم کشیدند، شدم.

خبرنگاران با اشاره به اینکه اول راه هستی و می‌توانی در المپیک‌های بعد طلا بگیری پرسیدند که حس کنونی‌ات چیست و علیزاده چنین پاسخ داد: من این حس را چندین بار تجربه کرده بودم. در مسابقه‌های جهانی، المپیک نوجوانان و جهانی نوجوانان تاریخ‌سازی کردم. این پنجمین‌ بار بود که تاریخ‌ساز می‌شدم. خوشحالم که این اتفاق افتاد و بیشتر از همه برای دختران ایران خوشحال هستم.

۲۹ اَمرداد ۱۳۹۵ ۰۵:۴۵

نظر مخاطبان

مجتبی نظم ده
۱۳۹۵/۰۵/۲۹ Serbia
5
0
0

سرکار خانم کیمیا علیزاده افتخار آفرین تکواندو و ورزش ایران تلاش ارزشمندتان را در کسب نخستین مدال بانوان ایرانی در بازی های المپیک ارج می نهیم . نمی گویم خسته نباشی ... جون میدانم تمام خستیگ ها و درد ها و رنج های چند سال اخیر با شیرینی این مدال و افتخار
ملی از بین رفته است . مجتبی نظم ده - داور المپیک سیدنی


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.