سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ بهروز عطایی: صعود به مرحله دوم بازی های المپیک دستاورد بزرگی است

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ بهروز عطایی: صعود به مرحله دوم بازی های المپیک دستاورد بزرگی است
کارشناس والیبال ایران گفت: از این جا به بعد هر نتیجه‌ای بگیریم باید از عملکرد فوق‌العاده والیبالیست‌های ایران تقدیر کرد زیرا صعود به مرحله دوم بازی های المپیک دستاورد بزرگی برای والیبال ایران است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران و به نقل از فدارسیون والیبال، سرمربی تیم ملی جوانان والیبال ایران درباره عملکرد شاگردان لوزانو تا به این جای رقابت‌های المپیک 2016ریو گفت: المپیک با کیفیت‌ترین میدان ورزشی دنیا برای تمام رشته‌ها است و همه تیم‌ها مسلح وارد این میدان بزرگ می‌شوند، پس باید از درخشش تیم ملی ایران در این میدان عظیم قدردانی کنیم.
بهروز عطایی همچنین گفت: در بین تیم‌هایی که در المپیک حضور دارد، کوچک‌ترین آنها حداقل 3 بار سهمیه المپیک را کسب کرده‌اند و با این بازی‌ها آشنا هستند اما تیم ما برای نخستین بار با چنین فضایی روبرو ‌شد و همین تازگی به طور قطع تاثیر خود را روی بازی تیم ما گذاشت.
وی ادامه داد: اگرچه بازیکنان بعد از بازی آرژانتین و در ست دوم بازی با لهستان خوشبختانه به آن فضا غلبه کردند و توانستند با تسلط بر خود نمایش خوبی از خود نشان دهند. ابتدا گرفتن یک امتیاز از لهستان بزرگ و پس از آن پیروزی مقابل کوبا و مصر و رسیدن به مرحله دوم مسابقات دستاورد بزرگی برای والیبال ایران بود.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان با اشاره به این مطلب که نباید انتظار واهی از تیم داشت گفت: از ابتدا هم گفته بودم اگر تیم ما بتواند به مرحله بعدی راه پیدا کند نمایش عالی داشته است. اگر در بازی حذفی پیروز شود که دیگر یعنی یک رخداد تاریخی اما نباید انتظار بیش از اندازه از بازیکنان داشت تا همین جا هم عالی بوده اند.
۲۵ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.