سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ باباجان زاده: مزد زحمات خود را با کسب مدال المپیک می گیرم

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ باباجان زاده: مزد زحمات خود را با کسب مدال المپیک می گیرم
نماینده سنگین وزن کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های المپیک تاکید کرد فقط برای رفتن بر روی سکوی المپیک به ریو آمده است و قصد ندارد هیچ حریفی را دست کم بگیرد.

به‌ گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، بشیر باباجان‌زاده پس از قرعه‌کشی وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی در المپیک درباره ارزیابی خود از رقبایش اظهار کرد: در نخستین مبارزه باید مقابل حریف چینی قرار بگیرم که نباید او را دست کم گرفت چرا که او موفق شده حریفان نامدار اروپایی را از پیش رو بردارد. معتقدم در المپیک نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت چرا که همه رقبا خوب هستند.

نماینده سنگین‌وزن کشتی فرنگی ایران در المپیک ریو افزود: اگر بتوانم مقابل این حریف چینی به برتری برسم، در دور بعد با برنده  مبارزه کشتی‌گیران قزاقستان و آلمان مصاف خواهم کرد. چهار رقیب خوب و عنوان‌دار در این مسابقه‌ها دارم که کشتی‌گیران آلمان و قزاقستان نیز از حریفان خوبم هست که در دور اول با همدیگر کشتی می‌گیرند و یکی از آن‌ها کنار می‌رود.

وی در پاسخ به این سوال که با چه هدفی به المپیک آمده است گفت: فقط با رسیدن به مدال المپیک است که مزد زحماتم را می‌گیرم. مهم این است که به روی سکو بروم. فقط مردم دعا کنند تا بهترین نتیجه ممکن را به دست آورم.

دارنده مدال برنز جهان درباره هم‌گروهی با رضا کایالپ ترک نیز خاطرنشان کرد: درست است با رضا کایالپ در یک گروه قرار گرفته‌ام اما با این حال امید زیادی دارم تا به مدال برسم و شرمنده مردم نشوم. ان‌شاءالله با دست پر به ایران بازگردم.

۲۴ اَمرداد ۱۳۹۵ ۲۳:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.