سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ مهدی هاشمی: صعود بانوان تیراندازی به مراحل بالا برای ما کافی است

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ مهدی هاشمی: صعود بانوان تیراندازی به مراحل بالا برای ما کافی است
رییس فدراسیون تیراندازی ایران گفت: تیراندازان ایرانی با همه مشکلات توانستند تا این مراحل بالا صعود کنند، برای ما کافی است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، مهدی هاشمی در خصوص عملکرد تیراندازان ایران در المپیک ریو اظهار داشت: گرفتن سهمیه المپیک و صعود به فینال کار بسیار بزرگی است. امیدوار بودم بانوان ما نخستین مدال المپیک را به دست بیاورند اما این اتفاق رخ نداد و امیدوارم در ادامه شاهد چنین موفقیت هایی باشیم.

وی افزود: در مسابقات المپیک ریو چهره های سرشناسی از رسیدن به فینال باز ماندند و این نشان از سختی مسابقات بود. تیراندازی ایران پتانسیل بالایی دارد و قطعا ما هم می توانیم در مدال های المپیک سهمی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی تصریح کرد: عملکرد تیراندازان ایرانی خوب بود و با همه مشکلات توانستند تا این مراحل بالا صعود کنند، برای ما کافی است.

مهدی هاشمی در خصوص این که آیا قدیمی بودن اسلحه باعث ناکامی "مه لقا جام بزرگ" شده؟ گفت: شرایط محیطی امروز خوب نبود و هنوز بررسی دقیق در خصوص مشکل اسلحه جام بزرگ انجام ندادم اما ممکن است این مشکل به خاطر شرایط محیطی به وجود آمده باشد و ارتباطی به قدیمی بودن اسلحه نداشته باشد.


۲۱ اَمرداد ۱۳۹۵ ۲۱:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.