سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ صمیمی با مالاخوفسکی و حدادی با هارتینگ هم‌گروه شدند

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ صمیمی با مالاخوفسکی و حدادی با هارتینگ هم‌گروه شدند
حریفان دو پرتابگر دیسک ایران در مرحله مقدماتی المپیک مشخص شدند و در گروه B مسابقات، دارندگان مدال طلا و نقره لندن در یک گروه قرار گرفتند.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، رقابت های دوومیدانی المپیک از فردا (جمعه) آغاز می شود و نمایندگان ایران به رقابت با حریفان خود می پردازند.
همگروه های دو پرتابگر ایران در المپیک یعنی احسان حدادی و محمود صمیمی در دیسک مشخص شدند.
محمود صمیمی در گروه A با گرد کانتر از استونی، فدریک داکرس از جامائیکا، دانیل استاهل از سوئد، الکس روس از ساموئا، لوئیس مارتینس از اسپانیا، آندریوس گوزیوس از لتونی، آندریس اوانس از آمریکا، میکیتا نسترنکو از اوکراین، لابوتوف از قزاقستان، لوکاس از اتریش، تاویس بیلی از آمریکا، مبارک داوودی از عربستان، دانیل جاسینسکی از آمریکا، پیوتر مالاخوفسکی از لهستان، یورگ فرناندس از کوبا و بن هاردین از استرالیا هم گروه است.
احسان حدادی هم در گروه B با روبرت اوربانک از  لهستان،  کریستف هارتینگ از آلمان، ویکاس گودا ازهند،  مارتین کوپر از استونی،  ماسون فینلی از آمریکا، دانیخل فورتولا ازمیانمار، مارتین ساگستاد از نروژ، مائوریسیو اورتگا از کلمبیا، اوپوستولوس از قبرس، متیو دنی از استرالیا، فلیپ میلانووا، فرانک کاساناس از اسپانیا آکسل هارستد از سوئد، زولتان کوواگو از مجارستان، والور گودناسون از ایسلند، اولکسی  سمنوف از اوکراین   و روبرت هارتینگ از آلمان هم گروه شد.
۲۱ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۷:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.