سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ موسویان: داوری هندبال ایران در سطح نخست دنیاست

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ موسویان: داوری هندبال ایران در سطح نخست دنیاست
یکی از داوران هندبال اعزامی ایران به المپیک ریودوژانیرو، بعد از قضاوت دیدار حساسی در المپیک تاکید کرد: سطح داوری هندبال ایران بسیار بالاست.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، علیرضا موسویان یکی از داوران هندبال اعزامی به المپیک ریو، بعد از قضاوت دو رقابت هندبال در ریو اظهار کرد: تاکنون دو بازی هلند - آرژانتین و سوئد - مصر را قضاوت کردیم. رقابت سوئد و مصر از ابتدا تا انتها بسیار پایاپای و نزدیک بود که در نهایت مصر توانست با نتیجه 25-26 بازی را به سود خود به اتمام برساند. این بازی تاکنون یکی از حساس ترین بازی های المپیک ریو بوده است.
او افزود: حضور دو کوبل داوران ایرانی در کلاس های بین المللی، حضور کوبل داوران در رقابت های هندبال ساحلی و حضور ما در مسابقات المپیک ریو، نشانگر این است که ایران یکی از کشورهای مطرح در سطح جهان بوده و حرف های زیادی برای گفتن دارد. سطح داوری در کشور ما بسیار بالاست. می توان گفت داوری ایران حرف اول را در آسیا می زند.
علیرضا موسویان و مجید کلاهدوزان، کوبل داوران ایران هستند که از سوی فدراسیون جهانی هندبال برای قضاوت در رقابت های المپیک 2016 ریودوژانیرو انتخاب شدند.
۲۱ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.