سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ حبیب الله اخلاقی: برای کسب مدال به برزیل می روم

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ حبیب الله اخلاقی: برای کسب مدال به برزیل می روم
فرنگی کار وزن 85 کیلوگرم ایران در المپیک 2016 ریو با اشاره به روند خوب بدنسازی، روحی و روانی برای حضور در المپیک گفت: برای کسب مدال به برزیل می روم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، حبیب الله اخلاقی با اشاره به رویداد بزرگ المپیک افزود: امیدوارم تیم ملی کشتی فرنگی بتواند بهترین نتیجه تاریخ این رشته را در المپیک ها رقم بزند، چرا که همه ملی پوشان آماده و امید زیادی برای کسب مدال دارند.

وی اظهار داشت: اطمینان دارم که بار دیگر کشتی در المپیک با موفقیت و کسب مدال های خوشرنگ دل مردم ایران را شاد خواهد کرد.

دارنده دو مدال برنز پیکارهای قهرمانی سال 2009 و 2015 جهان در خصوص طولانی شدن فرآیند انتخاب نفر نخست وزن 85 کیلوگرم برای حضور در المپیک گفت: در این راه همه تلاش خود را به کار بستم، ولی دلیل اصلی آنرا باید از کادر فنی بپرسید. امیدوارم که این موضوع با کسب یک مدال خوب در المپیک ختم به خیر شود.

این فرنگی کار خوزستانی و تحصیلکرده تیم ملی در خصوص دومین تجربه خود در المپیک تصریح کرد: از المپیک گذشته و حضور در رقابت های جهانی، تجربیات خوبی دارم که از آنها در المپیک ریو به خوبی استفاده خواهم کرد.

گفتنی است؛ حمید سوریان (59 کیلوگرم)، امید نوروزی (66 کیلوگرم)، سعید عبد ولی (75 کیلوگرم)، حبیب الله اخلاقی (85 کیلوگرم)، قاسم رضایی (98 کیلوگرم) و بشیر باباجان زاده (130کیلوگرم) فرنگی کاران شرکت کننده در بازی های المپیک 2016 برزیل به همراه محمد بنا (سرمربی) و ایرج اسفندیاری فر، رسول جزینی، فرهاد اسماعیل نژاد، بهروز حضرتی پور، فرشاد علیزاده (مربیان)، دکتر امیرساسان (متخصص تغذیه) و حسین غلامزاده (ماساژور)، بامداد امروز (دوشنبه) راهی شهر ریودوژانیرو محل برگزاری بازی های المپیک 2016 برزیل شدند.

۱۸ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۶:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.