کمیته ملی المپیک فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت

کمیته ملی المپیک فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت
کمیته ملی المپیک طی پیامی ضمن قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیر و شبانه روزی اصحاب رسانه به خصوص خبرنگاران، گزارشگران و تصویر برداران جامعه ورزش کشور، فرا رسیدن روز خبرنگار را به همه این عزیزان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران؛ در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک به مناسبت روز خبرنگار آمده است:

هفدهم مرداد ماه هر سال یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ،"روز خبرنگار" نامیده شده است تا یادآور مجاهدت های عزیزان حقیقت طلبی باشد که با هدف روایت واقعیت ها، بیرق آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و بی ادعا خویش را چراغ راه جامعه قرار داده اند و حتی در این  امر مقدس از جان خویش نیز گذشته اند.

خبرنگاران، شریان های حیاتی خبری یک جامعه اند و خود را در قبال مردم و کشور مسئول می دانند ومدافع حقوق مردم و قانونگرایی اند. خبرنگار به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد،دلسوزی و وظیفه است و در راستای منافع ملی، قانونگرایی و ایجاد فضای همدلی گام بر می دارد.

ضمن تبریک این روز عزیز و قدردانی از زحمات شما عزیزان به خصوص در ایام برگزاری بازیهای المپیک ریو که شبانه روز در حال فعالیت  و خدمت رسانی به ملت بزرگ ایران می باشید، بر خود وظیفه می دانیم ضمن بجا آوردن مراتب قدردانی و حق شناسی از شما عزیزان، از ایزد متعال آرزو دارد تا  ما را یاری  کند در هر شرایطی مدافع ارزش های اسلامی بوده و برای تلاشگران عرصه خبر توفیق تداوم خدمت، سعادت، سرافرازی و سربلندی آرزومندیم.

۱۷ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۷:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.