سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ نیما عالمیان: اشتباه داور در حذف من تاثیر داشت

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ نیما عالمیان: اشتباه داور در حذف من تاثیر داشت
پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران گفت: داور یک خطای سرویس از من گرفت و همین موضوع اعصابم را خراب کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، نیما عالمیان پس از شکست در دور دوم بازی های المپیک 2016 ریو اظهار داشت: بازی خوبی انجام ندادم و نتوانستم خوب ادامه دهم. رنکینگ حریفم 78 و شرایط او از من بهتر بود. شرایط خوبی نداشتم و نتوانستم بازی خودم را ارائه دهم.

وی افزود: با این که هیچ وقت با او بازی نکرده بودم اما از قدیم این حریف را می‌شناختم. او پینگ پنگ‌باز خوبی است و در این مسابقه هم بهتر و با تجربه تر کار کرد.

پینگ پنگ باز المپیکی ایران تصریح کرد: من برای مسابقه‌ها آماده بودم و توانستم در اولین دیدار مقابل نماینده آمریکا پیروز شوم. جو سالن برای من عجیب و خیلی شلوغ بود. شاید در پینگ‌پنگ نباید سالن اینقدر شلوغ شود و اشتباه داور هم بی‌تاثیر نبود. نمی‌دانم در این بازی چه اتفاقی افتاد اما داور یک خطای سرویس از من گرفت و همین موضوع اعصابم را خراب کرد.

نیما عالمیان گفت: نمی‌توانم بگویم راضی یا ناراضی‌ام چون عملکردم در ریو معمولی بود. در گذشته ما در المپیک برد نداشتیم اما نوشاد در المپیک قبلی دو پیروزی به دست آورد و من هم در این المپیک بردم. امیدوارم که شرایط پینگ‌پنگ بهتر شود تا بتوانیم در بازی‌های آسیایی و جهانی نتیجه بگیریم.

وی افزود: جو سالن المپیک خیلی عجیب بود و برای هر امتیازی جیغ و فریاد می‌کردند. من قبلا در چنین سالنی بازی نکرده بودم که اینقدر شلوغ باشد. در پینگ‌پنگ باید برای هر امتیاز تمرکز کنی اما  در این شرایط کار سخت بود.

نیما عالمیان در پایان گفت:‌ من از یکی دو روز آینده تمرینم را شروع می‌کنم. هدفم این است که برای کشورم مدال بیاورم. در مسابقه‌های جهانی و آسیایی خوب کار و ان‌شاءالله در مسابقه‌های پیش رو جبران کنم.

۱۷ اَمرداد ۱۳۹۵ ۰۴:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.