سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ لازلو: باور داشتم که الهه احمدی می تواند مدال بگیرد

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ لازلو: باور داشتم که الهه احمدی می تواند مدال بگیرد
سرمربی تیم ملی تیراندازی ایران گفت: با این که باور داشتم الهه احمدی می تواند مدال بگیرد اما تمام تلاش خود را کرد و موفق نشد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، سوچاک لازلو در خصوص عملکرد الهه احمدی در مسابقات تفنگ بادی 10 متر اظهار داشت: الهه در مقدماتی عالی بود اما در فینال شرایط فرق کرد. او تفاوت زیادی با مرحله مقدماتی داشت.

وی افزود: البته شرایط فینال معمولا به این صورت است و عدالت رعایت نمی شود. باور داشتم که الهه می تواند مدال بگیرد اما نتوانست. با این حال تمام توان خود را گذاشت. خیلی ناراحت نیستم چون معتقدم تلاش کرد.

سرمربی تیم ملی تیراندازی ایران تصریح کرد: امیدوارم الهه احمدی بتواند دوباره به شرایط ایده ال برگردد و زودتر این ناراحتی را فراموش کند. همه می دانند که ما در شرایط سختی تلاش کردیم و شاید اگر اوضاع بهتر بود، الهه امروز نتیجه بهتری می گرفت.

لازلو در خصوص عملکرد نجمه خدمتی نیز گفت: نجمه تیراندازی است که استارت او در نتیجه ای که می گیرد، خیلی تاثیر دارد. اگر شروع راحتی داشته باشد، به موفقیت می رسد، در غیر اینصورت کار برای او سخت می شود. امروز نجمه، شروع سختی داشت و نتوانست نتیجه بگیرد.

۱۶ اَمرداد ۱۳۹۵ ۲۰:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.