سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ پیروزی تیم ملی والیبال برابر کوبا در دیداری تدارکاتی

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ پیروزی تیم ملی والیبال برابر کوبا در دیداری تدارکاتی
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار دوستانه و تدارکاتی خود در شهر ریودوژانیرو موفق به شکست 3 بر صفر کوبا شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون والیبال، سی و یکمین دوره بازی های المپیک از 16 مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل آغاز می شود و تیم ملی والیبال ایران نیز برای نخستین بار در این رویداد مهم ورزشی شرکت می کند.

 

ملی پوشان والیبال ایران از ششم مردادماه آخرین اردوی آماده سازی خود را در شهر ریودوژانیور آغاز کردند و تیم ایران شب گذشته در آخرین دیدار تدارکاتی و دوستانه قبل از شروع بازی های المپیک به مصاف کوبا رفت.
 
تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه سه بر یک به پیروزی رسید تا بازیکنان ایران قبل از شروع رسمی رقابت های المپیک یک برد در پرونده کاری خود داشته باشد.
 
رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ابتدای این مسابقه سعید معروف، سید محمد موسوی، عادل غلامی، شهرام محمودی، مهدی مرندی و مجتبی میرزاجانپور را به میدان فرستاد. در ادامه این مسابقه تیم ایران از تمامی بازیکنان خود استفاده کرد.
 
تیم ملی والیبال ایران پیش از این نیز دو دیدار تدارکاتی و دوستانه دیگر با برزیل میزبان بازی های المپیک برگزار کرده بود که در دو مسابقه مغلوب حریف قدرتمند خود شد.
 
تیم ملی والیبال کوبا یکی از حریفان ایران در دور مقدماتی المپیک است که دو تیم 21 مردادماه به صورت رسمی برابر هم قرار می گیرند.
 
ملی پوشان والیبال ایران ساعت 22 و 35 دقیقه روز 17 مردادماه به وقت محلی و ساعت 6 و پنج دقیقه صبح 18 مردادماه به وقت تهران در نخستین مسابقه خود در بازی های المپیک به مصاف تیم ملی آرژانتین می روند.
۱۳ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.